Neelofa Beri Anzalna Tujuh Hari





KUALA LUMPUR, 13 JUN 2012: Pengacara dan pelakon yang sedang meningkat popular, Neelofa memberi tempoh tujuh hari kepada pelakon baru, Anzalna bagi menjelaskan serta membuktikan tuduhan yang dibuatnya itu menerusi kenyataan akhbar mingguan Ahad lalu.


Jelas Neelofa, kenyataan Anzalna yang dikeluarkan menerusi akhbar mingguan Bipop tersebut nyata memfitnah dirinya.


"Kesemua tuduhan yang dilemparkan oleh Anzalna dalam artikel itu adalah tidak benar dan agak kasar. Saya rasa kali ini saya tidak lagi boleh berdiam diri setelah banyak tohmahan yang dibuat kepada diri saya," katanya yang ditemui pada majlis sidang media tergempar meminta Anzalna memberikan tunjuk sebab atas tindakannya itu.


Dalam pada itu, kata Neelofa, dia telah melantik peguam untuk mengendalikan kes tersebut dan mereka telah pun menghantar tuntutan notis (notice on demand) kepada Anzalna untuk menjawab dalam masa tujuh hari.


Ditanya mengenai tindakan saman ataupun menyelesaikan perkara tersebut secara damai kata Neelofa, semua itu akan dipertimbangkannya selepas tamat tempoh tujuh hari yang diberikan.


"Saman atau tidak semuanya akan terjawab selepas tujuh hari masa yang diberikan," jelasnya.


Terdahulu Anzalna telah pun mengeluarkan kenyataan menerusi akhbar BiPop pada 10 Jun 2012 bertajuk Anzalna bidas Lofa yang disifatkan Neelofa sebagai memfitnahnya.


Source: http://www.murai.com.my/article/default.asp?article_id=12183&c=1&s=1

iskiskiskisk apasal la dok fitnah2 orang nie?? Kalau betui pun tak puas hati berdepan la sesama sendiri pastu bincang, tak payah gaduh2 sampai masuk newspaper pun, tak gitu?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers