Fahrin Ahmad Akui Dirisik Ibu-Ibu Menjadi Menantu

Fahrin Ahmad Akui Dirisik Ibu-Ibu Menjadi Menantu

Fahrin Ahmad Akui Dirisik Ibu-Ibu Menjadi Menantu


KUALA LUMPUR, 19 JUN 2014: Fahrin Ahmad pernah dikaitkan dengan selebriti-selebriti wanita seperti Linda Onn, Adila Ramly dan Scha Al-Yahya. Ironinya kesemua wanita itu sudah pun berkahwin malah Scha juga sudah sedia untuk menimang cahaya mata.

Manakala Fahrin pula yang masih lagi membujang sehingga kini. Namun Fahrin akui, dengan usianya yang semakin meningkat ramai para ibu yang datang merisik untuk menjadikannya sebagai menantu.

“Mereka tahu saya single lagi. Memang saya mengaku ada ramai yang datang untuk melamar saya jadi menantu. Bukan sekali, malah banyak kali. Tapi saya hanya menganggap itu sebagai doa untuk saya berumahtangga,”

“Buat masa sekarang kalau Tuhan takdirkan saya sesibuk ini, akan jadi masalah pada jodoh atau bakal jodoh saya sebab saya tidak dapat memberi fokus pada hubungan itu,” kata pelakon, pengacara dan pengulas sukan yang menginjak 35 tahun itu.

Fahrin juga akui yang dia lebih gemar menghabiskan masa di gymnasium atau bermain bola sepak dengan rakan-rakannya daripada berpacaran.

“Realitinya adalah saya memang tiada masa. Ramai yang bertanya kenapa saya tiada teman wanita, sedangkan masa pun saya tiada apatah lagi mahu keluar dating,” kata Fahrin.

Bila ditanyakan tentang perasaannya apabila mengetahui semua bekas teman wanitanya sedang bahagia berumahtangga, Fahrin meluahkan rasa gembira dan berbangga pada mereka.

“Saya uji diri saya untuk berhadapan dengan isu ini. Bila saya mendapat tahu yang mereka akan berkahwin, perkara pertama yang terdetik hanya perasaan gembira untuk mereka.

“Setakat ini kalau saya terserempak dengan mereka di mana-mana majlis, saya tiada masalah. Perasaan yang timbul hanya mungkin perasaan yang ‘kosong’ atau perkara buruk antara saya dan dia tidak terjadi,” ujar Fahrin.

Fahrin ditemui di Majlis penyampaian hadiah wang tunai Power Root, Jutawan 4 yang turut dihadiri oleh Y.M. Tengku Shamsulbhari Tengku Azman Shah.

iskandarX:Suggestion untuk Fahrin, nak bergambar nanti akan datang try tak wear jersey bola hyang ada lambang salib, mesti baik punya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers