Shaheizy Sam Cerita Pengalaman Kena Kambus Dalam Kubur!

Shaheizy Sam Cerita Pengalaman Kena Kambus Dalam Kubur!
Shaheizy Sam

Shaheizy Sam Cerita Pengalaman Kena Kambus Dalam Kubur!


Aktor, Shaheizy Sam akui gentar apabila terpaksa melakukan babak dikambus dalam liang lahad di sebuah kawasan kubur ketika penggambaran filem terbarunya Kisah Paling Gangster.

Shaheizy Sam berkata babak itu merupakan babak yang paling mencabar kerana ianya amat menguji mental dan fizikalnya.

“Babak ini adalah babak di mana saya sepatutnya ditanam hidup-hidup oleh pesaing kongsi gelap yang telah berdendam dengan saya dan ketua kumpulan saya.

“Ianya agak menyeramkan juga kerana babak ini dilakukan pada waktu lewat malam di kawasan kubur. Ianya benar-benar menguji mental saya kerana macam-macam yang saya fikirkan seperti adakah selamat untuk saya pulang nanti tanpa anda gangguan.

“Malah, ianya agak menguji fizikal saya kerana ketika babak ini ia disertakan dengan hujan bomba. Jadi bayangkanlah, saya dengan basah berlumpur lagi ketika ditimbus dengan tanah. Masa tu, rasa sangat rimas dan tak sabar nak selesaikan babak itu. Tapi saya bersyukur kerana semuanya berjalan dengan lancar,” katanya kepada murai.com.my selepas tayangan media filem Kisah Paling Gangster, di GSC One Utama Damansara, minggu lalu.

Selain Shaheizy Sam, filem bergenre aksi itu turut dibintangi oleh Zul Suphian, Huang Qi Ming, Wan Hanafisu, Epy Raja Lawak, Wawa Zainal, Paduka Master Rock, Mikail Andre dan ramai lagi.

Mengulas lanjut mengenai filem itu Sam memberitahu dia kagum dengan pelakon-pelakon dalam Kisah Paling Gangster kerana masing-masing tidak mengguna pelakon stunt sebaliknya guna stail berlawan tersendiri.

“Menariknya dalam filem ini, kami semua tidak menggunakan pelakon stunt pun untuk menggantikan aksi kami dalam penggambaran ini. Malah masing-miasng guna skill berlawan sendiri yang ada untuk apply dalam filem ini,” jelasnya.

Filem terbaru arahan, Brando Lee ini bakal mula berada di pawagam pada 21 November ini.

Comments

  1. kalau kita sendiri yang merasa pengalaman macam tu mesti makan dalam dan meninggalkan kesan yang sangat2 mendalam tu.... keinsafan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau is lah kan, tengah kena kambus tu mesti is hilang kewarasan punya.. hmmm paling pantang dok dalam tempat sempit is nie.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers