Betty Banafe Gembira Dengan Tema Princes Untuk Baby Shower

Betty Banafe Gembira Dengan Tema Princes Untuk Baby Shower

Betty Banafe Gembira Dengan Tema Princes Untuk Baby Shower


Pelakon, Betty Benafe akui gembira apabila parti Baby Shower yang bertemakan Princes (puteri) di Carcosa Seri Negara, semalam, berjalan seperti yang dirancang.

Betty Benafe yang kini hamil 8 bulan berkata dia telah memilih tema itu sempena parti tersebut adalah sesuai dengan jantina bayi dalam kandungannya iaitu perempuan.

“Alhamduilah, majlis itu berjalan dengan lancar dengan kehadiran ramai keluarga serta rakan-rakan saya yang turut hadir dan memberikan sokongan.

“Saya sangat gembira apabila majlis ini dapat dijalankan seperti yang dirancang dan yang seronok melihat rakan-rakan hadir dengan dress up mengikut tema Princes.

“Sebenarnya idea tema ini datang dari rakan saya iaitu Zahida Rafik sendiri kerana dia kata memandangkan saya hamil bayi perempuan. Jadi tema itu amat sesuai dengan kehamilan saya. Saya pun setuju kerana ianya sangat membuat saya teruja,” katanya ketika dihubungi murai.com.my

Pada majlis tersebut, Betty telah mengenakan gaun ala princess berona unggu rekaan Rizman Ruzaini dan satu lagi gaun berona hitam untuk sesi fotografi bersama suaminya, Bruce Dargus

Beety yang berkahwin pada 12 Disember 2012 dijangka akan melahirkan bayi sulungnya pada 22 Disember ini.
Pelakon kacukan Melayu-Arab-Jawa ini berkata dia kini gementar untuk menunggu kelahiran anak pertamanya dan akui masih lagi mempertimbangkan beberapa cara untuk melahirkan bayi itu nanti.

“Kalau boleh saya mahu bersalin normal daripada pembedahan. Tapi tak tahu lagi bagaimana kerana sekarang ni saya dan suami tengah survey beberapa cara bersalin yang berbeza untuk bersalin cara normal termasuk juga cara bersalin dalam air dan sebagainya.

“Sebenarnya, saya takut dan gementar untuk menunggu hari bersalin ni tetapi harapnya semuanya akan selamat,” luahnya lagi.

Mengenai perkembangan lain, Betty bakal muncul dalam program reality kehamilan itu Baby Boo di saluran Astro Ria dan Maya HD pada 22 Disember ini.

Comments

  1. Replies
    1. a'aa kan nampak macam orang putih dah pun, Betty nie dah hilang dah Melayu punya wajah kat dia sekarang nie.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers