Black 'Sila tunjuk resit!'

Black 'Sila tunjuk resit!'


Black 'Sila tunjuk resit!'


"Jika benar dia sudah menghabiskan duit tersebut untuk urusan perkahwinan saya, sila tunjuk bukti resit dan bukti kerja yang pernah dilakukan!" tegas Black mengenai kenyataan yang dikeluarkan perancang perkahwinannya itu.

Black yang dihubungi Zass menegaskan dia juga tidak menganiaya sesiapa pun dan yakin dirinya yang menjadi mangsa.

Katanya, yakin dirinya ditipu, Black berkata, dia menamatkan perkhidmatan perancang perkahwinan tersebut setelah tiada hasil yang diperolehi biarpun hanya tinggal dua bulan sebelum majlis berlangsung.

"Saya tidak akan memberhentikan dia tanpa sebab jika dia buat kerja betul-betul. Selepas memasukkan duit sebanyak dua kali pada bulan April dan Jun, saya tidak menerima sebarang hasil atau perkembangan daripada dia.

"Malah, menerusi beberapa siri perjumpaan, dia tidak menunjukkan pembentangan dengan kertas kerja sebaliknya hanya menulis di papan putih. Justeru menerusi pertemuan terakhir pada 3 Julai, beberapa pihak lain yang hadir ketika itu seperti tercengang kerana masih tidak mengetahui apa-apa. Ini menyebabkan saya nekad untuk memberhentikannya.

"Lebih saya kesal, apabila dia menempah pihak katering tanpa membawa saya merasai sesi 'food testing' walaupun dia sebelum itu berjanji untuk membawa saya dan keluarga," jelasnya.

Black berkata, dia tetap dengan pendiriannya untuk membawa perkara ini ke mahkamah.

"Saya enggan memanjangkan lagi perkara ini dan menyerahkan kepada peguam untuk tindakan susulan," katanya.

iskandarX: is nampak macam salah faham je kes nie, sebab pihak perancang Majlis perkahwinan tak tunjuk resit bukti semasa Black buat Audit. Dan membuat beberapa demo perkhidmatan macam food testing. Tapi bagi is lah kan yang lengkap macam tu selalunya perkhidmatan nie lebih dari bujet rm 100K. Maybe perancang Majlis Perkahwinan tu low own bujet kowt, "maybe". Biasalah orang kita kalau business bukan semua ada modal panjang sangat, paham2sikit, kita tengok je keputusan di mahkamah nanti.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers