iskandarX Society Descent Review

Tiada meletup di bahagian-bahagian badan atau bola api-muntah syaitan sini - Descent meletakkan putaran perindustrian pada genre dengan mengambil anda ke usus stesen kilang seperti ruang yang besar untuk melawan robot perlombongan gila.

Doom tidak hanya memperkenalkan orang ramai untuk tindakan orang pertama, 3-D penembak, ia melahirkan pelbagai klon orang pertama. Beberapa klon ini, seperti Angkatan Gelap, telah mengalu-alukan tambahan kepada genre. Yang lain adalah hanya lebih kurang sama. Hanya satu 3-D penembak menambah dimensi baru kepada keseluruhan bidang: Descent.



Tiada meletup bahagian-bahagian badan atau bola api-muntah syaitan sini - Descent meletakkan putaran perindustrian pada genre dengan mengambil anda ke usus stesen kilang seperti ruang yang besar untuk melawan robot perlombongan gila.

Pertimbangkan ini: di angkasa, tidak ada atas atau bawah. Descent menggunakan konsep yang melanda anda seperti giliran 9G dengan persekitaran labirin dan pelbagai percuma gerakan x, y, dan z paksi. Sigung angkasa anda ke dalam sebuah bilik, dan menonton keluar-serangan boleh datang dari kiri atau kanan, dari atas atau di bawah anda.

Anda akan spin kapal anda di sekitar sambil menembak peluru berpandu dan laser sehingga gayat bukan hanya sebuah filem Alfred Hitchcock, tetapi satu cara hidup. Dikelilingi oleh huru-hara ini, anda mesti menyelamatkan bertaburan tebusan manusia dan mengumpul powerups ketika cuba untuk menyimpan senjata api dan perisai anda di maks mereka. A 3-D berputar peta adalah disediakan bagi orang-orang yang tidak boleh mengendalikan giliran membingungkan setiap peringkat.

Dengan tindakan ketagihan, rangkaian berbilang pemain bermain dan editor tahap Descent didapati di mana-mana anda menghidupkan, saya katakan tanpa hiperbola bahawa Descent ditakdirkan untuk menjadi klasik. Jangan percaya saya? Download demo percuma boleh didapati dengan meluas (ketika anda berada di dalamnya, menyemak Descent II serta) dan hakim untuk diri sendiri. Hanya ingat untuk menyimpan beg airsickness anda berguna.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers