iskandarX Society SEO - How To Find Directories That Would Increase Your Search Engine Rankings


Penghujahan Direktori jika dilakukan betul-betul boleh menjadi satu cara yang hebat untuk meningkatkan bilangan pautan ke laman web anda dan seterusnya meningkatkan kedudukan anda. Satu faedah utama pautan direktori menyediakan yang mengandungi pautan akan menjadi dari kategori yang sangat relevan untuk laman anda, yang kini hari boleh jadi satu faktor dalam menentukan tema laman web anda dan membantu anda bertaraf lebih baik untuk kata kunci yang berkaitan dengan topik yang.






Apabila membuat permohonan direktori terdapat beberapa faktor untuk mencari dalam memilih direktori yang betul dan tidak membuang masa atau wang anda.

A-Adakah direktori mempunyai PageRank?

Periksa jika Direktori mempunyai PageRank yang tinggi. PageRank sekurang-kurangnya 5 dipilih untuk halaman utama. Juga, periksa halaman kategori dalaman direktori untuk melihat jika PageRank dihantar ke halaman dalaman, yang paling penting anda mahu kategori bahawa laman web anda mungkin akan disenaraikan di bawah mempunyai PageRank yang sekurang-kurangnya seorang 2. Cara kerja-kerja sistem Google PageRank adalah link dari halaman PageRank yang lebih tinggi akan memberikan anda nilai yang lebih tinggi. Mendapat pautan dari laman nilai PageRank rendah adalah membuang masa, melainkan jika anda berfikir PR akan naik pada beberapa bulan akan datang.

B-Adakah direktori menggunakan halaman yang dihasilkan secara dinamik yang mempunyai masalah untuk diindeks dalam enjin carian?

Satu cara yang cepat untuk mengetahui jika halaman kategori direktori untuk diindeks akan menggunakan arahan tapak di Google dan Yahoo untuk melihat sekiranya terdapat muka surat yang diindeks. Arahan ini ditaip dalam format berikut di dalam kotak carian Google:

Site: www.domainname.com

Jika anda melihat beratus-ratus muka surat yang disenaraikan dengan tag judul mereka sendiri yang unik dan penerangan, itu adalah petanda baik bahawa direktori enjin carian yang mesra dan anda harus terus ke langkah seterusnya. Jika tidak, lupakan menggunakan direktori ini.

C-Adakah direktori memberikan anda pautan terus ke laman web anda atau adakah ia menggunakan kod Penjejakan?

Beberapa direktori tidak akan memberikan anda link terus ke domain anda, bermakna mereka juga tidak akan menurunkan nilai pautan atau PageRank. Cara paling mudah untuk menyemak ini dengan memegang tetikus anda pada beberapa tapak yang sedia ada dalam direktori dan semak URL yang terdapat di bahagian bawah pelayar anda. Jika pautan menunjukkan URL Penjejakan, maka anda mempunyai jawapan anda: berhenti di situ. Langkau mengemukakan ke direktori tersebut.

Jika anda melihat sebuah pautan terus ke laman web anda yang merupakan satu petanda yang baik, tetapi masih tidak bermakna mereka menyambung terus kerana mereka boleh menggunakan JavaScript untuk menyembunyikan fakta atau mereka boleh menggunakan Google yang baru "rel" Tag (yang diterangkan dengan lebih terperinci dalam bahagian seterusnya dari surat berita ini). Pada peringkat ini anda perlu untuk memeriksa kod sumber laman, dengan melakukan View Source pada pelayar anda atau menggunakan alat PageSnooper di: http://www.submitexpress.com/snooper/

Periksa kod sumber laman web ini untuk melihat jika pautan hubungan langsung menggunakan tag HTML seperti: href="http://www.submitexpress.com/"> <a Submit Express </ a>

Jika ia adalah link JavaScript, atau URL mengesan atau jika ia mempunyai tag rel NOFOLLOW, maka anda juga mahu melangkau direktori ini. Tag rel NOFOLLOW akan
sesuatu seperti ini:

<a href="http://www.submitexpress.com/" rel="nofollow"> Hantar Express </ a>

Tag rel NOFOLLOW memberitahu enjin carian Google dan lain-lain tidak mengikuti pautan itu atau memberikan kredit. Ia dicipta untuk pemilik tapak untuk mengawal spam Blogs, forum dan laman web jenis buku tetamu, tetapi beberapa orang lain telah mula menggunakan tag ini untuk mencuba dan menyimpan Nilai PageRank daripada menyebarkan kepada laman web yang luar dan memastikan kedudukan mereka sendiri semakin tinggi.

D-Adakah kategori yang anda hantar untuk mempunyai tapak terlalu banyak yang disenaraikan?

Sebaik-baiknya anda mahu untuk disenaraikan di laman direktori yang tidak mempunyai terlalu banyak laman web lain yang disenaraikan. Kita lebih suka 25 tempat atau kurang setiap halaman dan tidak lebih daripada 50 kepada senario kes terburuk. Google telah disiarkan dalam halaman Tutorial Webmaster mereka untuk menyimpan pautan di bawah seksyen 100. Walau bagaimanapun, cara kerja-kerja sistem Google PageRank bahawa pautan pada halaman nilai yang lebih kecil dihantar ke setiap laman web yang lebih, jadi anda harus cuba untuk mencari kategori yang tidak mempunyai terlalu banyak laman web lain yang disenaraikan.

E-Adakah kredit pautan diluluskan kepada laman web yang disenaraikan dalam direktori?

Pilih tapak rawak beberapa dari direktori, sebaik-baiknya dari muka surat dengan sekurang-kurangnya 3 PR dan semak backlink mereka dalam Google, Yahoo dan MSN. Dalam Google, Yahoo dan MSN anda akan menyemak oleh sintaks berikut: pautan: www.domainname.com

Apa yang kami cari disini adalah untuk menyemak keputusan dan lihat jika terdapat pautan dari direktori tertentu yang terdapat dalam keputusan carian. Ini mungkin mengambil sedikit masa jika anda mendapat beratus-ratus pautan balik dalam keputusan. Jika arahan pautan menunjukkan beratus-ratus pautan untuk laman anda diperiksa, ia mungkin idea yang baik untuk skip memeriksa bahawa salah satu dan kembali ke direktori dan memilih laman web lain untuk memeriksa. Teruskan melakukan ini sehingga anda mendapati tapak dengan kurang daripada 50 link. Kemudian pergi walaupun hasil carian yang melihat jika anda boleh mencari hasil yang menunjukkan link dari direktori.

Dalam eksperimen yang lalu, kami telah mendapati bahawa kebanyakan Google masa tidak akan menunjukkan backlink banyak laman web kami diperiksa dari direktori di dalam soalan, terutamanya jika PageRank kategori direktori kami memeriksa adalah kurang daripada 4. Walau bagaimanapun, ini tidak bermakna ia adalah sebuah direktori yang buruk. Teruskan memeriksa beberapa lokasi, mungkin kira-kira 10-20 dan jika anda mendapati sekurang-kurangnya satu backlink di Google, maka yang merupakan satu petanda yang sangat baik.

Biasanya Yahoo dan MSN memaparkan lebih banyak backlink maka Google tidak, jadi ia juga boleh bermakna bahawa pautan direktori boleh memberi manfaat kepada anda di Yahoo dan MSN,
lebih daripada di Google. Jika anda tidak menjumpai backlink di Google untuk mewajarkan dikemukakan kepada direktori tertentu, tidak menolak bahawa direktori, kerana anda masih boleh mendapat manfaat dalam kedudukan di Yahoo dan MSN.

F-Sekiranya anda memilih direktori percuma atau direktori berasaskan yuran?

Banyak direktori percuma adalah sukar untuk mendapatkan disebabkan oleh jumlah permohonan yang mereka terima. Di samping itu, ramai yang tidak aktif menambah tapak baru sebagai pemilik sama ada terlalu sibuk atau sudah membuat wang yang cukup daripada pengiklanan atau penghujahan berbayar perlu mencari di penghujahan bebas. Walau bagaimanapun, jika anda mempunyai masa dan anda merasa bahawa direktori percuma anda melihat adalah penting dan terdapat tanda-tanda bahawa ia dikemaskini sering, maka pergi ke depan dan mengemukakan kepada mereka, jika kriteria di atas lulus.

Dalam direktori yuran Sebaliknya berasaskan menawarkan kajian terjamin dalam tempoh beberapa hari, tetapi tidak semestinya dimasukkan terjamin. Pastikan untuk membaca kriteria penyerahan sebelum anda menyerahkan, kerana kadang-kadang jika laman anda tidak sesuai dengan standard mereka, maka laman web anda akan mendapatkan menurun dan anda akan paling kerap tidak mendapat bayaran balik. Terdapat beratus-ratus direktori yang mempunyai yuran penghantaran yang rendah sebanyak $ 20.00 kepada $ 40,00 yang menantang dgn tdk mematuhi bernilai harga. Terdapat beberapa seperti Yahoo dan business.com yang mengenakan bayaran lebih, yang masih perlu dipertimbangkan kerana populariti dan kuasa mereka.

G-Sekiranya anda memilih direktori atau direktori am industri yang berkaitan?

Pada pendapat kami kedua-dua direktori umum dan direktori industri yang berkaitan akan memberi manfaat kepada kedudukan anda selagi mereka memenuhi kriteria kami di atas. Di samping itu, beberapa direktori industri tertentu mungkin membawa anda trafik tambahan, jadi anda pasti harus cuba dan mencari direktori khusus dalam industri anda dan mempertimbangkan menjalani disenaraikan dalam mereka.

Sekarang kita akan melakukan beberapa kerja kaki untuk anda dan mencadangkan beberapa direktori baik bahawa kita telah menemui berdasarkan kriteria di atas. Sila ambil perhatian kami
telah dipecahkan direktori berasaskan percuma atau yuran, tetapi sesetengah direktori mungkin mempunyai kedua-dua pilihan, yang akan ditunjukkan.

Direktori Percuma:

Open Directory: Ini adalah salah satu direktori yang paling popular. Ia adalah direktori disunting manusia yang berasaskan yang dimiliki oleh AOL. Beratus-ratus laman web lain menggunakan
data dari direktori ini untuk direktori mereka sendiri. Yang paling penting Google menggunakan ini kepada kuasa seksyen Direktori mereka. Pautan di dmoz adalah ranking yang besar
faktor kerana popularitinya. Walau bagaimanapun, adalah amat sukar untuk disenaraikan di dmoz kerana ia adalah sukarela sukarelawan berasaskan dan banyak terlalu perlahan dalam mengedit tapak. Anda mungkin melihat purata tempoh penyenaraian 6 bulan. Mereka juga mempunyai kriteria penyenaraian yang sangat ketat.

Joe Ant: penyerahan Percuma jika anda menjadi seorang editor atau $ 39,99 Yuran satu masa, untuk penyerahan berasaskan yuran. Halaman utama PR 6 dan halaman kategori dalaman banyak
mempunyai tinggi PR.

About.com: About.com adalah maklumat yang besar dan tapak sumber. Kategori banyak mempunyai editor sendiri yang menulis artikel secara tetap dan kadang-kadang mencadangkan laman web yang berkaitan. Jika anda percaya bahawa anda mempunyai laman kualiti yang unik dalam kandungan atau persembahan, kemudian menulis surat kepada editor dan meminta sebutan atau pautan.

Wikipedia: Ini sebenarnya tidak direktori. Ia adalah ensiklopedia sumber terbuka bahawa sesiapa sahaja boleh menyumbang kepada dalam masa nyata. Dalam muka surat yang paling anda dibenarkan untuk mencadangkan beberapa laman web yang berkaitan. Jika topik tidak terlalu kompetitif maka kemungkinan jika anda menambah link anda, ia akan kekal di sana untuk masa yang lama. Walau bagaimanapun, dalam topik yang kompetitif kami telah mendapati yang menghubungkan dapat dikeluarkan dengan cepat, kadangkala dalam masa beberapa jam. Apapun, ia tidak menyakitkan untuk mencuba.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers