Streamyx Oh Streamyx Kenapakah Dikau Lagging Today?


Assalamualaikum W.B.T kepada semua pembaca blog iskandarX Society sekalian. Hari nie aku ingin melahirkan rasa dukacita kepada perkhidmatan internet aku nie, yang cukup familiar laa bagi orang kita di Tanah Air kita yang tercinta ini iaitu Streamyx.




Streamyx oh streayx kenapakah dikau lagging dikala aku sedang berkobar-kobar semanggat untuk update blog aku nie??? nak kata aku lambat bayar aku bayar ikut time, pakej aku pulak Streamyx Business Plan bukan home edition, mahai hang tau dak? Streamyx saja RM288 untuk sebulan penuh kowt. Isk isk isk bila la streamyx a.k.a TM nak upgrade servis korang nie ha? Aku rasa dah berbillion keuntunggan yang korang kaut memandangkan korang punya syarikat TM Net ditubuhkan pada 1995 lagi. Korang kiranya otai laa tapi otai-otai pun boleh bersepi gak kalau mutu dalam kerja tadak betui dak wahai pembaca blog sekalian?


Aku amat sangat (tudia frasa ayat dah bercamuk dah) berharap agar TM Net dapat mengatasi masalah ini dengan segera jangan sampai nanti ada syarikat lain yang boleh tandingin korang pulak dalam perkhidmatan telekomunikasi niee. Setakat nie korang aja yang monopoli perkhidmatan talian telefon rumah dan cable internet jangan sampai ada orang lain pulak buka business sama dengan korang baru korang nak bercucuran air mata.


Kata banyak-banyak pun bukan guna sebab dorang nie bukan sekolah pun sekolah takat nak cari untung aja Society tak mau jaga!!!

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers