Affiliate Marketing Adalah Dengan Strategi Penulisan Artikel Yang Terbaik





Meningkatkan Kepercayaan, Kredibiliti, dan Trafik untuk Meningkatkan Kadar Penukaran anda.


Dari kedai-kedai batu-bata dan mortar untuk perniagaan besar, ramai telah beralih kepada pemasaran affiliate untuk mempromosikan produk atau perkhidmatan mereka melalui rangkaian affiliate. Dan dari masa ke semasa, banyak pemasar affiliate mendapati bagaimana artikel boleh meningkatkan kepercayaan mereka, kredibiliti, dan lalu lintas.



Mengapa? Penulisan artikel merupakan suatu alat yang ampuh. Ia membina kredibiliti, menggalakkan amanah, dan meningkatkan trafik ke blog atau laman web anda. Apa yang anda perlukan kepakaran anda (iaitu pengetahuan dan pengalaman) dan masa (iaitu penulisan, penyuntingan, dan mengemukakan) sobekan-faedah yang luar biasa.


Katakan anda mempunyai produk yang baru-baru ini dilancarkan ke pasaran. Dengan menulis artikel dalam niche produk, anda meningkatkan kredibiliti anda dengan memanfaatkan kepakaran anda. Anda juga membina kepercayaan dengan pembaca dengan menyediakan maklumat yang tidak berat sebelah dalam satu rencana yang berkualiti, bermaklumat. Sebaliknya, pembaca ini klik link dalam Peti Sumber anda untuk mengetahui lebih berkualiti dan maklumat yang relevan, serta produk atau perkhidmatan anda. Dengan pengalaman pengguna yang besar, ini pembaca mungkin akan kembali lagi, serta berkongsi pengalaman mereka online dan off.


Jika anda telah mempertimbangkan dabbling dalam pemasaran affiliate atau jika, sebagai pemasar affiliate, anda mahu meningkatkan kadar penukaran anda dengan cara yang betul, kita mempunyai beberapa penulisan artikel dan strategi pemasaran untuk anda berjaya.


Pilih Niche Anda Mempunyai Pengalaman Dalam


Atas semua, jangan pergi mengejar program affiliate hanya kerana ia seolah-olah menjadi dolar tinggi. Ini tidak akan menawarkan keputusan yang sah kerana tanpa pengalaman dalam niche program affiliate, anda tidak akan mampu untuk menyediakan kualiti, kandungan maklumat. Mengenal pasti niche anda mempunyai pengalaman atau pengetahuan dan kemudian mencari program affiliate yang bersesuaian dengan niche anda, bukan sebaliknya. Ini akan mengukuhkan artikel anda dan membina kepercayaan pembaca anda.


Jadilah Ketelusan dan Meningkatkan Informatif


Amanah menjual. Artikel kepada pembaca menyelesaikan masalah atau hanya untuk mendapatkan maklumat. Apa yang mereka tidak melihat tabir gabungan semasa carian mereka. Ramai pembaca kecewa apabila mereka dapat mencari kandungan terbitan atau promosi manakala untuk mencari penyelesaian. Memberi tip yang berguna atau penyelesaian dalam artikel-artikel anda untuk membina kepercayaan pembaca anda dan kemudian susulan dengan tawaran affiliate anda yang relevan dalam Peti Sumber anda. Ini akan meningkatkan kadar penukaran anda dalam jangka masa panjang.


Membeli Top-Level Domain Anda Sendiri (TLD)


Kepada pembaca, link affiliate kelihatan sangat mencurigakan (iaitu sampah, spam, malware, dll). Bagi Penulis Pakar yang mengamalkan affiliate marketing, kita memerlukan mereka memiliki mereka sendiri top-level domain (TLD) kerana ia lebih boleh dipercayai, menarik, dan boleh dipercayai. Ini menunjukkan pembaca penulis berdiri di belakang tawaran mereka untuk jangka masa panjang. Ia juga melindungi komisen affiliate anda daripada seseorang yang mungkin menyalin link affiliate anda dan membuang ID affiliate anda. TLD adalah juga agak murah, yang membuat memiliki TLD anda sendiri nilai hebat yang mudah berpatutan.


Menyediakan Page Pendaratan Yang BerKualiti


Unik, relevan, kandungan kaya, navigasi yang mudah, bebas keluar pop-up ... Ini adalah kualiti halaman arahan yang menambah nilai dan menarik pembelian. Link pengiklanan atau laman web yang pertengahan, menawarkan hanyalah iklan atau link affiliate, cenderung untuk menggagalkan pembaca. Ini adalah satu pengalaman pengguna yang miskin, yang akan lagak ngeri jualan anda. Juga, laman-laman ini perantaraan menghantar mesej kepada pengunjung bahawa tawaran yang dibuat oleh penulis sebenarnya milik orang lain, seterusnya menjauhkan pengarang daripada urus niaga. Ia menimbulkan syak wasangka pembaca bahawa pengarang tidak boleh dipercayai dan oleh itu tidak boleh dipercayai. Menghubungkan terus ke halaman direka bentuk dengan baik arahan yang menyediakan kualiti pengalaman pengguna untuk mengekalkan kredibiliti dan kepercayaan.


Berikan pemasaran affiliate anda dan usaha penulisan artikel rangsangan dengan melaksanakan strategi di atas. Dan apabila ragu-ragu, ingat: Dalam mengejar trafik (sama ada untuk meningkatkan kadar penukaran atau pendedahan), sentiasa bertujuan untuk membina kredibiliti dan kepercayaan. Apakah strategi utama untuk membina kredibiliti dan kepercayaan anda? Penulisan kualiti, artikel bermaklumat! 
===============================================
Anda Serius Dengan Affiliate Marketing Untuk Memasarkan Produk Anda Dengan Lebih Berkesan? Jika Ya Klik Disini Untuk Langkah Seterusnya.
=======================================================================

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers