Bagaimana Buat Duit Dengan Clickbank



Berikut adalah model perniagaan yang saya gunakan untuk membuat beribu-ribu ringgit setiap minggu dengan Clickbank. Ini akan pos panjang dan detail (sehingga 2,300 patah perkataan).

Saya menggalakkan anda untuk membaca walaupun perkara keseluruhan kerana model ini berkesan dan telah terbukti berulang kali oleh diri saya sendiri dan pemasar affiliate yang lain. Walaupun model ini menunjukkan bagaimana untuk membuat wang dengan Clickbank, model yang boleh digunakan untuk mana-mana rangkaian affiliate atau produk lain (blog).

Saya hanya berlaku kepada seperti Clickbank kerana maklumat adalah salah satu daripada produk yang paling mudah untuk mempromosi dan menjual di Internet.


Teknik Hit And Run Marketing Sudah Tidak Berkesan.

Kebanyakan pemasar affiliate baru yang masuk ke perniagaan apa yang saya panggil affiliate yang dilanda dan menjalankan pemasaran. Ia adalah model yang mereka sudah biasa dengan kerana ia adalah satu-mereka mendengar kira-kira yang paling. Hit dan langkah-langkah pemasaran jangka pergi sesuatu seperti ini.


  1.     Pilih produk Clickbank (atau mana-mana affiliate) untuk menggalakkan
  2.     Hantar lalu lintas ke halaman arahan dengan PPC / PPV
  3.     KEUNTUNGAN!

Saya pasti anda semua cerita yang didengar pemasar affiliate membelanjakan $ 10K sehari untuk membuat $ 20K? Bunyinya yang hebat bukan? Satu-satunya masalah adalah tidak banyak pemasar affiliate yang boleh berbuat demikian. Juga, orang-orang yang membuat keuntungan menggunakan model memukul dan jangka meninggalkan satu tan wang di atas meja.

Membelanjakan wang untuk pengiklanan untuk mendapatkan satu pelanggan yang anda tidak akan lihat lagi adalah salah satu langkah perniagaan dumbest anda boleh membuat. Itu seperti Best Buy membelanjakan $ 50K pada iklan muka depan di Wall Street Journal mempunyai pelanggan-pelanggan mereka membeli satu item dan kemudian tidak pernah melawat kedai lagi. Mereka berada di bawah dalam masa kurang daripada enam bulan jika mana-mana yang!

Satu lagi masalah dengan model memukul dan jangka masa ia tidak sangat stabil. Anda perlu menyimpan wang perbelanjaan pengiklanan atau menghentikan jualan. Anda berisiko untuk peluang menampar Google halaman arahan anda kerana skor kualiti yang rendah, anda boleh kehabisan Tweaker wang iklan / kata kunci / halaman arahan, persaingan boleh memandu sehingga tawaran ke titik di mana anda tidak boleh membuat keuntungan, pengiklan boleh tarik tawaran itu, dan sebagainya.

Perniagaan Sebenar Adakah Dibina Pada Repeat Customers



Terlalu banyak orang berfikir pemasaran Internet sebagai permainan. Ia tidak. Ia adalah satu perniagaan sebenar dan perniagaan sebenar yang dibina di atas pelanggan-pelanggan berulang. Restoran tidak boleh hidup dengan pelanggan kali pertama sahaja. Store Apple, atau mana-mana kedai runcit, akan berada di bawah dalam beberapa bulan jika pelanggan mereka melawat kedai sekali dan tidak pernah melawat lagi.

Jika seseorang membeli satu Apple produk, maka dia mungkin untuk membeli produk lain daripada Apple. Perkara yang sama berlaku untuk pemasaran affiliate. Jika seseorang membeli produk Clickbank daripada anda, dia mungkin untuk membeli satu sama lain. Tetapi itu tidak akan berlaku jika semua yang anda lakukan terkena dan menjalankan pemasaran kerana anda tidak akan melihat orang itu lagi.

Perniagaan ulangan adalah kunci. Ia lebih mudah dan lebih murah untuk pasaran kepada pelanggan ulangan daripada untuk memperoleh yang baru. Malah, perniagaan purata menghabiskan tujuh kali lebih kos pemasaran untuk mendapat pelanggan yang baru daripada ia untuk mengekalkan yang sedia ada. Apabila anda melakukan affiliate marketing memukul dan dijalankan, apa yang anda berada sebenarnya melakukan membelanjakan wang 7X untuk memperolehi pelanggan untuk orang lain! Bolehkah anda lihat sekarang mengapa pemasar affiliate yang paling memukul dan berjalan tidak membuat wang?

Model Affiliate Clickbank Itu Kerja Raya

Model perniagaan Clickbank saya adalah lebih kompleks daripada hit dan model jangka. Ia akan memerlukan kerja yang lebih banyak di pihak anda tetapi tidak seperti memukul dan model yang dikendalikan, anda akan membuat lebih banyak wang cara dengannya. Berikut adalah langkah-langkah yang.


  1.     Pilih satu siri produk Clickbank dalam niche yang sama untuk menggalakkan
  2.     Buat e-book percuma kira-kira khusus untuk memberi
  3.     Buat halaman himpitan menawarkan yang ebook percuma
  4.     Hantar lalu lintas ke halaman himpitan
  5.     Tangkap menerajui datang ke laman himpitan
  6.     Mengerahkan balas auto e-mel dengan produk Clickbank
  7.     Watch rak wang dalam akaun Clickbank anda

Perbezaan utama di antara model dan saya klik dan model yang dikendalikan saya membina asas pelanggan. Daripada menghantar menuju terus ke laman arahan Clickbank untuk membeli produk dan tidak pernah melihat mereka lagi, saya menghantar mereka ke laman himpitan saya untuk menangkap e-mel mereka supaya saya boleh memasarkan produk kepada mereka selama beberapa minggu, bulan dan tahun-tahun akan datang. Ini adalah satu kaedah pemasaran yang lebih berkuasa.

Wang Apakah Dalam Senarai tersebut

Yang saya katakan banyak kali sebelum itu wang itu di dalam senarai tetapi ia mengandungi mengulangi. Wang benar-benar dalam senarai. Lihatlah semua affiliate marketer yang benar-benar besar. Guys seperti Frank Kern, John Reese, Shoemoney, dan lain-lain Mereka semua mempunyai senarai mel yang besar. Dan kerana mereka mempunyai senarai yang besar, mereka tidak perlu menghabiskan beratus-ratus ribu sebulan pada pengiklanan. John Reese merujuk ke senarai sebagai ATM. Dia hanya pergi ke setiap kali beliau perlu untuk membuat satu menarik balik.

Apabila Kasut melancarkan Shoemoney Sistem di Clickbank, beliau membina senarai prelaunch lebih 100,000 nama. Walaupun Kasut berbuat baik dengan sistem yang menyenaraikan beliau membina bernilai $ 1 juta setahun dalam pendapatan tambahan kerana dia akan dapat menggunakan senarai untuk mempromosikan produk-produk lain yang berkaitan.

Jika anda ingin menjadi pemasar affiliate Clickbank besar (atau blogger), anda benar-benar memerlukan senarai e-mel. Itu adalah asas pelanggan anda. Tanpa salah satu, anda hanya akan menjadi satu lagi hit dan menjalankan pemasar affiliate bekerja untuk kacang tanah. Hentikan membina asas pelanggan orang lain dan mula membina anda sendiri.

Langkah 1 - Pilih Siri Produk Clickbank



Langkah pertama untuk membuat duit dengan Clickbank adalah untuk membuat keputusan mengenai niche yang anda mahu disasarkan. Sebaik-baiknya, khusus perlu niche yang anda mempunyai pengetahuan dan minat untuk. Jika itu bukan kes itu, maka anda masih boleh membuat wang dengannya tetapi anda tidak akan bersenang-senang sebanyak dan kepada saya, seronok adalah lebih penting daripada membuat wang.

Clickbank Marketplace senarai beribu-ribu produk untuk anda untuk mempromosi. Anda boleh mengisih hasil carian yang berdasarkan komisen, jualan, populariti dan mempunyai banyak kriteria lain. Saya suka mendapat salinan produk sebelum membuat keputusan sama ada untuk menggalakkan. Anda boleh e-mel pengiklan untuk salinan atau membeli daripada mereka dan kemudian membayar balik jika anda tidak mahu untuk menggalakkan. Semua produk Clickbank dilindungi oleh 60 hari kembali dasar wang.


Step 2 – Create a Free eBook

Cara terbaik untuk membuat orang memberi anda alamat e-mel mereka adalah untuk menawarkan kepada mereka sesuatu yang mereka mendapati berharga secara percuma. Ini adalah di mana e-book datang. Anda boleh menulis sendiri atau sewa Michael Kwan untuk menulis. Jika anda benar-benar murah, anda boleh menggunakan e-book PLR. Mereka seperti artikel-artikel PLR tetapi dalam saiz e-book. Secara peribadi, saya cadangkan anda menulis sendiri atau menyewakan bertulis. Kualiti PLR meninggalkan banyak yang dikehendaki.

E-book percuma tidak perlu sangat besar, 20 hingga 60 muka surat perlu dilakukan, tetapi ia tidak perlu untuk menutup khusus sama seperti produk-produk Clickbank anda merancang untuk menggalakkan. Inilah sebabnya mengapa saya katakan anda perlu mempunyai pengetahuan tentang niche yang anda merancang untuk berurusan.


Step 3 – Create a Squeeze Page To Promote The eBook



Halaman himpitan adalah sejenis khas halaman arahan yang diwujudkan semata-mata untuk bertindak sebagai memilih untuk alamat terutamanya e-mel - maklumat daripada pelanggan-pelanggan berpotensi. Apabila orang melawat blog saya, saya mahu mereka untuk melanggan ke senarai e-mel saya. Walau bagaimanapun, kerana terdapat begitu banyak untuk melihat dan membaca, bilangan up tanda tidak seperti yang tinggi kerana ia boleh. Dengan mewujudkan halaman himpitan yang berasingan, e-mel mendaftar kadar boleh skyrocket. Walaupun saya boleh menangkap mungkin 5% orang yang melawat blog saya, saya telah melihat halaman himpitan dengan kadar penukaran telah setinggi 60%!

Ditembak skrin di atas adalah laman himpitan Jonathan Volk digunakan untuk menangkap e-mel. Dengan menawarkan Affiliate Marketing 101 panduan secara percuma, Jonathan mampu mendapat 50% daripada orang-orang yang melawat laman tersebut untuk memilih ke dalam senarai e-mel beliau.

Cara yang paling mudah untuk mewujudkan laman himpitan dengan Tema Squeeze oleh Reka Bentuk Blog Unik. Tema Squeeze powered by WordPress dan akan membolehkan anda membuat halaman himpitan adat dalam beberapa minit. Jonathan dan kedua-dua Tema penggunaan Squeeze untuk mewujudkan semua halaman himpitan.

Untuk menggunakan Tema Squeeze, semua yang anda perlu lakukan ialah memilih tema yang anda mahu jalankan, menambah teks, gambar atau video, kod Aweber e-mel anda dan biarkan Tema Squeeze lain. Sebelum Tema Squeeze datang bersama-sama, saya mempunyai pereka bentuk yang melakukan semua halaman himpitan saya. Kini, Squeeze Tema ia bagi saya dalam hanya beberapa minit.

Langkah 4 - Hantar Trafik Untuk Page Squeeze The

Sebaik sahaja laman himpitan telah dicipta, anda perlu untuk menghantar lalu lintas ke. Cara yang paling cepat untuk melakukannya adalah dengan menggunakan membayar per klik atau membayar satu pengiklanan pandangan. Walau bagaimanapun, yang juga merupakan cara yang paling mahal. Terdapat tan kos yang lebih rendah atau kaedah-kaedah percuma untuk generasi lalu lintas. Sedikit kreatif boleh pergi jauh.

Cuba untuk berfikir di luar kotak apabila ia datang ke bangunan lalu lintas. Lihatlah apa yang Jonathan lakukan untuk e-book. Daripada menggunakan PPC untuk menghantar trafik ke laman himpitan beliau, beliau menubuhkan pertandingan untuk memberi tiga Apple iPads. Dua iPads akan pergi ke kedua-dua gabungan yang menghantar rujukan kebanyakan. Walau bagaimanapun, yang iPad ke-3 akan diberikan kepada affiliate rawak pada seri berdasarkan satu masukan dibuat untuk setiap rujukan. Dengan merujuk rakan untuk memuat turun e-book Jonathan, anda mendapat sesuatu catatan. Rujuk dua rakan-rakan dan mendapat dua penyertaan dan sebagainya.

Ketiga-tiga iPads akan kos Jonathan kira-kira $ 1,800. Tidak murah tetapi bukan daripada bajet untuk seseorang yang mahu membina perniagaan pemasaran affiliate yang sebenar. Setakat ini, promosi Jonathan telah bekerja dengan sangat baik dan dia harus mempunyai senarai lebih 10,000 nama sebelum pertandingan berakhir. Jika 100,000 nama bernilai $ 1 juta setahun, 10,000 nama akan bernilai $ 100,000 setahun. Itu bukan pulangan yang buruk kepada $ 1,800!

Langkah 5 - Tangkap The Lead


Membawa menangkap bahagian yang paling penting pemasaran affiliate. Perniagaan anda dibina di seluruh senarai anda. Apa-apa yang boleh anda lakukan untuk meningkatkan saiz bermakna lebih banyak wang untuk anda. Semasa pertandingan Affiliate Marketing 101, Jonathan menawarkan satu iMac 27 "kepada sesiapa sahaja yang boleh mengambil alih tempat 1 tempat saya dalam tempoh tujuh hari. Tiada siapa yang mampu mengalahkan saya tetapi anda boleh bertaruh banyak orang yang cuba dan senarai Jonathan mendapat manfaat hasilnya.

Walaupun halaman himpitan mungkin cara terbaik untuk mendapatkan seseorang untuk memberi anda alamat e-mel beliau, anda masih memerlukan sistem untuk mengendalikan dan menjadi tuan rumah senarai. Perkhidmatan e-mel saya disyorkan Aweber. Saya telah menggunakan selama bertahun-tahun dan mereka adalah yang terbaik dalam perniagaan. Aweber bekerja dengan lancar dengan Tema Squeeze dan antara muka web yang membolehkan anda untuk mengakses dari mana-mana komputer, di mana-mana sahaja di dunia.

Aweber menawarkan percubaan akaun $ 1 untuk semua pelanggan-pelanggan baru. Akaun adalah sama seperti akaun Aweber biasa dan termasuklah kempen e-mel tanpa had, surat berita, siaran dan mengikuti up. Ia adalah satu cara yang hebat untuk memandu uji Aweber untuk melihat apa yang ia boleh lakukan untuk anda. Kepuasan anda dijamin. Jika anda mendapati bahawa pemasaran e-mel bukan untuk anda, hubungi Aweber dalam tempoh 30 hari dan mereka akan memberikan anda $ 1 kembali.

Langkah 6 - balas Auto mengerahkan

Balas Auto e-mel yang keluar pada tarikh yang ditetapkan dan selang. Apabila seseorang melanggan ke blog saya, mereka menghantar satu siri emel auto responder. E-mel ini adalah reka bentuk untuk melakukan tiga perkara.

  1.     Membina hubungan dengan pelanggan
  2.     Mempromosikan blog saya dan jenama
  3.     Disyorkan produk dan perkhidmatan yang membantu menyelesaikan masalah pembaca



Menyediakan responder auto adalah sangat mudah dan tidak berbeza daripada menghantar e-mel yang normal. Jika anda menggunakan Aweber, semua yang anda perlu lakukan adalah klik "Susulan" dalam tab Mesej. Ini akan membolehkan anda untuk membuat mesej susulan untuk dihantar kepada pelanggan baru anda pada satu tarikh kelak. Aweber membolehkan anda untuk menetapkan nombor tanpa had balas auto.

Jika anda menyemak skrin yang ditembak di atas, anda akan melihat bahawa auto responder e-mel pertama saya akan keluar tanda-tanda seseorang segera ke senarai saya. Kedua susulan e-mel daripada keluar empat hari selepas yang pertama dan selebihnya dalam satu minggu sehingga tidak ada up lebih mengikuti.

Ini juga dikenali sebagai saluran jualan. Beberapa e-mel pertama ini membantu membina hubungan anda dengan pelanggan. E-mel kemudian dalam saluran digunakan untuk mempromosikan produk Clickbank. Kerja-kerja persediaan ini jauh lebih baik daripada mana-mana hit dan sistem jangka. Penyelidikan telah menunjukkan bahawa prospek yang paling tidak akan membeli pada lawatan pertama atau e-mel. Mereka perlu ditabrak berulang-ulang kali. Ini adalah di mana auto responder datang. Lebih cepat anda menetapkannya, lebih cepat anda akan dalam bentuk wang.

Langkah 7 - Watch Wang Rak Up Dalam Akaun Clickbank



Langkah ini adalah pilihan tetapi saya benar-benar menikmati. :)

Anda kini mempunyai formula kepada membuat sejumlah besar wang dengan Clickbank (atau mana-mana rangkaian affiliate yang lain). Ia mengambil kerja lebih daripada model memukul dan jangka tetapi ganjaran yang lebih tinggi. Saya berharap anda menikmati selepas ini dan saya berharap ia membuka mata anda kepada apa yang ia benar-benar mengambil masa untuk membuat wang dengan Clickbank. Komen anda dialu-alukan. Jika anda merasakan saya telah meninggalkan apa-apa dan anda mempunyai soalan, sila poskan.

Comments

  1. Adakah anda kecewa dan tertanya-tanya mengapa ia telah menjadi perjuangan untuk membuat wang dalam talian -? Cuba dan gagal satu demi satu program.

           Pernahkah anda mengalami penolakan begitu banyak dan kegagalan yang anda fikir tidak akan terlepas kerja membosankan atau mati?

            Pernahkah anda menjadi jijik kerana usaha menaja anda telah tidak bekerja, anda mendapat apa-apa?

          Sertai sekarang ianya percuma!

          Lawati: http://www.bidsbr.com/afiliados/trabalhonet
       
          Mungkin masa ini, ini adalah PELUANG seumur hidup!

    Saya juga merupakan ZR affiliate, dan tahu apabila ia sedih harus dipaksa untuk menerima bahawa Zeek telah ditutup untuk kita semua.

    WALAU BAGAIMANAPUN pusingan dunia dan perubahan perkara, secara amnya akan meningkatkan ...

    MENDAFTARLAH DENGAN PERCUMA SEKARANG!

    http://www.bidsbr.com/afiliados/trabalhonet

    Jadi, jika anda seperti saya, juga tersasar iklan jawatan dan menerima dolar setiap hari? Meet BidsBr syarikat dengan pelan pampasan yang bersamaan kepada ZeekRewards terbaik! ...

    Tetapi dengan PERBEZAAN BESAR yang pasti akan membuat semua perbezaan di ZR.

    ReplyDelete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers