#Blogger New Interface And Design Finally I Discover

#Blogger New Interface And Design Finally I Discover

#Blogger New Interface And Design Finally I Discover, oh ya lupa nak bagi tau pakcik nama samaran iskandarX, EXSuperAffiliate, Fulltime Blogger, tapi pakcik hilang semangat nak blogging memandangkan banyak perubahan dari blogger, seo, serta apps yg tidak memihak kepada blogger untuk cari makan.

Yerlakan semua memasing ada android dan amalan membaca dah bukan menjadi amalan mulia dah zaman sekarang yang dibanjiri dengan GEN Y, depa lebih suka menonton dari membaca, dan yg paling depa suka tonton video di apps Youtube.

Blogger nie banyak yg depa upgrade tapi apps untuk blogger xder, nak kena share kat facebook bagai baru function mobile view blog kitaorang nie, kalau tidak visitor dari mobile viewer memang kelaut. 

Ok dah faham new trick kat blogger designer yang baru, SEO plugin dah apply dgn attribute blogger, twitter, facebook dan search engine. Huuurmm lama gila x codex html berasap gak kepala pakcik.

Lepas nie kita focus untuk affiliate punya banner ads bubuh dia dalam rotator script supaya setiap visiter yg masuk akan tengok iklan yg berbeza antara satu sama lain, dan dalam developer lagi cara nak call iklan base on alt text atau keyword dari artikel atau search keyword dri search blog supaya iklan rotator leh display iklan yang berkaitan dengan artikel yg depa baca kat blog pakcik, fuuuhhh 

Lepas-selepas-lepasnya, google adword leh retire lah ehh bila siap script tu xpayah nak bayar iklan untuk iklankan brg/perkhidmatan dan xperlu bergantung pada adsense untuk relevan ads. doakan pakcik suksess, kalau kat wordpress leh ja rip plugin premium yg pakcik ado, tapi nie blogger susah skit semua kena manual hostkan javascript nya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers