#BMF: Alhamdulillah saya bukan cakap kosong

Alhamdulillah saya bukan cakap kosong tapi saya dah buktikan membeli produk muslim 1st dengan kempen yang tengah trending&hot sekarang di malaysia ni.

#BMF, Buy Muslim First, Buy Muslim Product First, Halal, Islam


Ini baru 1 orang bayangkan jika ahli2 yg ada seramai 1.4juta ni buat mcm ni banyak kan&menguntungkan bangsa&agama kita sendiri yg jadi taukey pengeluaran brg2 ni semua👍👍👍.sy sayangkan bangsa&agama saya dan tak mahu lihat puak2 kafir ni merendah2 kan bangsa&agama saya.INSYALLAH SEMOGA KITA TERUSKAN PERJUANGAN INI&BERSATU HATI HENDAKNYE SESAMA KITA.

#BMF
#INIHAKPENGGUNA
#BUKANBOIKOTTOLONGHADAM
#BANGKITBANGSAKU

Tak nak Jana Pendapatan sehingga RM7000 ker?
Klik Banner atas.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers