Cuba fikirkan bagaimana depleted uranium (DU) digunakan dalam perang di Iraq dan Afghanistan

Cuba fikirkan bagaimana depleted uranium (DU) digunakan dalam perang di Iraq dan Afghanistan

Cuba fikirkan bagaimana depleted uranium (DU) digunakan dalam perang di Iraq dan Afghanistan. Peluru2 baru yg dibuat oleh syarikat persenjataan menggunakan DU dlm peluru yg dpt meledakkan apa saje – dari kereta perisai hingga ke tembok2 tebal.
DU ini, dari apa yg diheboh2kan media pro-mason, adalah uranium yg telah mandul kuasanya. Justeru tak berbahaya kpd manusia. Kenyataan ini bohong!
Kajian demi kajian telah dijalankan yg menunjukkan DU ini membawa padah dan malapetaka yg maha hebat kpd umat manusia!
DU akan melahirkan barah. Anak2 yg baru lahir di Iraq dan Afghanistan – apabila ibu atau ayahnya telah terhidu DU – akan lahir bukan seperti bayi.
Ada yg berkepala besar. Ada yg bermata satu. Ada yg bengkang-bengkok. Bayi-bayi ini gergasi cacat yg dimunculkan oleh teknologi kaum imperial Anglo-Amerika.
Tujuan penggunaan DU ini cukup jelas. Penduduk akan berkurangan. Yang hidup akan terus-menerus memerlukan ubatan – ertinya mereka akan terus membeli ubat.
Karut? Kerana DU juga terkena kepada tentera mereka juga? Betul.
Benar mmg ada beribu2 tentera British dan soldadu Amerika yg telah mengambil bahagian dalam perang Desert Storm dan sedang menghadapi apa yang dipanggil Gulf Syndrom.
Ia adalah penyakit baru - pengidapnya akan mati perlahan2.
Pada akhir 1980-an, para veteran Desert Storm di United Kingdom menuntut agar Golf Syndrom ditakrif sebagai penyakit.
Permintaan ini telah ditolak oleh kerajaan. Kerajaan menafikan wujudnya penyakit ini.
Para veteran – satu demi satu mati. Anak2 mereka yg baru lahir ramai yang cacat sama seperti yang terjadi di Iraq dan Afghanistan.
Jangan hairan, kaum kapitalis Illuminati-Freemason mmg tak berhati perut.! Mereka penyembah Lucifer!
Apa yang penting, keuntungan besar, dan dalam masa yg sama dapat mengurangkan popilasi dunia.
Dan ini juga selari dgn dasar yg telah dibincangkan di Iron Mountains.
Ia juga dasar yg sedang dijalankan mengikut Memo No: 200 yg disarankan oleh Henry Kissinger.
Umat manusia perlu dikurangkan dlm dunia ini agar mereka yg kaya terjamin kesempurnaan hidup mereka - samalah seperti mengawal penduduk Kampung Kerinchi daripada berpindah ke Country Height atau menggodam setinggan di Kampung Berembang atau Buah Pala agar mereka tidak berani membuat rumah di Bukit Tunku.
Juga, hampir kesemua soldadu yg berperang itu adalah anak2 kelas bawahan. Mereka ini, seperti kata Kissinger: ''sampah yg akan membawa masalah..''
Soldadu Amerika hampir 80 peratus berkulit hitam dan Latino. Menghantar mereka ke medan perang cara terbaik utk mengurangkan jumlah mereka.
Anak2 orang kaya tidak akan masuk menjadi tentera. Malah George W Bush sendiri telah mengelak daripada pergi menyertai Perang Vietnam.
Setelah membaca, mengkaji dan meneliti dokumen yg "dibebaskan" atau yang telah dibocorkan, maka ternyata virus A (H1N1) juga telah menetas dari bilik makmal.
Dasar pengurangan umat manusia di bumi ini sedang berjalan dgn baik. virus2 yg disebarkan adalah sebahagian dari strategi itu.
Ada berjuta2 bahan kajian ilmiah dan tulisan2 para penyelidik yg menimbulkan isu ini.
Pada ketika ini, tela diheboh-hebohkan tentang satu vaksin yg akan muncul untuk melawan virus Zika. Ia juga pengiklanan besar dari kaum kapitalis (Mind Control).
Untuk sementara waktu kita diberitahu bahawa vaksin ini masih dalam kajian.
Bayangkan, mula2 kita ditakut-takutkan. Kemudian kita diberitahu jgn takut, ada jalan selamat. Tetapi jalan 'selamat' ini wajib dibayar. Cukup senang utk memerangkap.
Sama seperti menabur paku di jalan raya utk membocorkan tayar motosikal pengguna jalanraya. Beginilah sifat kapitalis. Beginilah cara Illuminati - Freemason memperbodohkan umat manusia.
Mereka mencipta VIRUS dan mereka juga mencipta ANTI VIRUS dan VAKSIN
Mereka mencipta VIRUS komputer yg menyerang dan menyusahkan byk komputer awam dan syarikat. Dan mereka jugalah yg menyediakan perisian2 ANTI VIRUS utk dibeli bagi mengaut keuntungan darinya. Dan jgn anda hanya ingat mereka mencipta VIRUS komputer sahaja, tetapi saintis2 mereka juga mencipta VIRUS alam nyata yg menyerang tubuh manusia.
Dan mereka jugalah yg menyediakan vaksin2 dan antivirus, juga utk mengaut keuntungan darinya hasil dari perniagaan ubat-ubatan itu. Malah mereka juga mendapat nama, kerana kononnya membantu MANUSIA menyelesaikan masalah dgn mencipta pelbagai VAKSIN yg dapat melawan pelbagai jenis penyakit. Jangan anda terpedaya dgn taktik mereka itu, itu taktik lama sebenarnya dan sudah dapat dikesan oleh mereka2 yg mengkaji dan menggunakan akal fikiran.
Dan sudah tentu golongan2 yg menyampaikan kebenaran ini akan dilabel sbgai PARANOID,KHURAFAT,TAKSUB etc...
Mengapa??
Kerana mereka telah jauh ketinggalan banyak ilmu..
mereka tidak faham tetapi 'bodoh sombong' lalu cara mudah utk menafikan tanpa ilmiah ialah, label mereka sbg PARANOID..........

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers