Shahbudin padam entri anak Zahid kahwin

Shahbudin padam entri anak Zahid kahwin
Ia dibuat selepas menerima pandangan
dan nasihat yang dibuat oleh SKMM.

Penulis Shahbudin Husin memadam entri di shahbudindotcom bertarikh 20 September 2015 selepas dinasihat berbuat demikian oleh Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia atau SKMM.

Ia berhubung artikelnya “Kenapa lawatan rasmi Zahid ke Indonesia sama tarikh dengan majlis sanding anaknya di Jakarta?

Mengulas mengenainya, Shahbudin berkata ia tidak mematahkan semangatnya untuk terus menulis berdasarkan gerak hatinya dan dirasakan betul.

“Maka, sebagai warganegara Malaysia yang baik hati, saya dengan ini telah pun memadam atau mengeluarkan artikel bertarikh 20 September 2015 itu daripada blog saya iaitu shahbudindotcom dengan serta merta sebagai menghormati saranan SKMM itu.

“Saya menerima seadanya saranan tersebut dan terima kasih kepada pembaca dan penjenguk blog ini yang banyak menyokong dan memberi kata-kata semangat kepada saya.,”tulisnya di blog berkenaan.

Pemadaman itu dibuat susulan kenyataan rasmi Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi pada 1 Oktober tahun lalu.

Pada entri yang dikemas kini pada 3 Oktober, Shahbudin turut berkongsi kandungan email yang diterimanya daripada SKMM berdasarkan kenyataan Zahid:-

a) menegaskan beliau tidak membelanjakan apa-apa wang atau mengeluarkan dana awam bagi resepsi perkahwinan anak lelakinya di Indonesia, dan

b) majlis resepsi yang dimaksudkan adalah dianjurkan oleh besan beliau, sebaik mengetahui beliau akan melakukan lawatan rasmi ke negara Indonesia daripada 18 hingga 21 September 2015.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers