Ramadhan 1436 Hari Kelapan

Ramadhan 1436 Hari Kelapan


Ramadhan 1436 Hari Kelapan ya hari nie is gembira sikit walaupun penat ulang alik ke pekan untuk bankin serta hantar pakaian ke dobi dan jugak monitor order.

Apa yang buat is genmbira ialah barang yang is beli dari Aliexpress.com dah pun mula di proses serta shipping kan. Makna kata suplier dah buat kerja dan is kena tunggu ETA 15- eta 20 baru sampai ke Malaysia, sebab is pilih free shipping by China Post Registered Air Mail.

Selalunya shipping jenis nie memang jadi free sebab kos2 tambahan seperti kargo fee, insurans serta lain2 di tanggung beramai2 oleh beberapa supplier dari China yang hantar barang ke Malaysia, so tunggu kargo sampai koad betul2 penuh koata then ship sekali harung.

Bila dah sampai ke Malaysia is ada tanya lain2 pembeli kat forum dorang cakap barang yang di pesan dan di hantar dengan China Post Registered Air Mail bila sampai di Malaysia akan di hantar pula oleh Pos Malaysia sampai ke rumah kita with zero kos.

Wah bestkannyerr kan??? Baik betul lah Pos Malaysia nie, tapi handle bebaik ok? is punya barang electronic, kalau bungkusan torn is saman hehehehe.

Ya itulah device yang is pernah cakap kat korang tew, device untuk membantuk is menjana pendapatan online yang is baru experimental ini. Is harap boleh mendatangkan hasil walaupun secara sampingan, kalau kata ok dan stabil is akan ajar korang pulak ok?

Selamat berpuasa dan selamat maju jaya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers