Ramadhan 1436 Hari Kedua

Ramadhan 1436 Hari Kedua


Ramadhan 1436 Hari Kedua apa khaba semua pemaca blog is, terima kasih kerana sudi datang baca walaupun is hanya merepek jea. ahniah ka korang sah dua hari berjuang.

istak der topic yang utama nak is ketengahkan dalam bulan puasa nie walaupun banyak blogger2 lain semua highlight isu semasa atau tajuk2 dari portal berita, tapi is rasa is akan kurangkan sedikit untuk mengulas isu2 semasa mahupun gosip.

Penat wooor walaupun hanya copypaste then kat bawah jea ulasan is letak sikit bagi mengulas berita yang is paste. So is rasa nak mengulas bab2 sedikit Islamic dn juga blog2 yang menarik untuk korang lawati dan baca.

Maybe is akan mengulas juga tentang projek bisness online terbaru is buat setelah bertahun is buat research tahun ini baru is nak mulakan sebab faktor:


  1. Modal.
  2. Alatan/Device Masih tahap percubaan dan tidak banyak pilihan.
  3. Kestabilan market untuk bisness online tersebut.


So setelah is kaji dan is studi maka is mulakan projek nie nie low budget dulu. Bisness online yang is buat sekarang nie memang memerlukan modal besar sebab penggunaan eletrik memang akan meningkat dari kadar penggunaan biasa.

Apapun nanti is akan buat dokumentasi bagi projek nie setelah device/hardware yang is pesan dari Aliexpress itu sampai nanti maybe pertengahan Syawal baru is boleh dedah sikit bab bisness online yang guna device.

Untuk yang is tak guna devices pun ada dan lebih kepada pelaburan tapi is nak recruit follower is rasa masih lagi awal dan tak berbaloi dan kalau pun is nak recruit is akan buat secara email sahaja dan dimana korang kena subscribe email itu secara berbayar, hehehe no more free resource sebab bisness nie memang boleh pegi jauh.

Oklah untuk ramadhan 1436 hari kedua nie intro is takat nie, tadi korang sahur makan apa? kalau nak share leh lah komen dibawah kita tukar2 menu ok? 

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers