Menu Berbuka Puasa IskandarX 1436H 2

Menu Berbuka Puasa IskandarX 1436H 2


Menu Berbuka Puasa IskandarX 1436H 2 pada hari ini ialah Nasi Goreng Ayam Kunyit, simple aja menu hari nie memandangkan is pun memang teringin nak makan ayam kunyit.

Nasi goreng ayam kunyit nie bukan jenis special edition atau apa2 pun hanya yang biasa sahaja yang di jual oleh kebanyakkan restoran Melayu.

Cuma yang berbeza untuk hari ini ialah nasi goreng ayam kunyit nie di makan waktu berbuka puasa nanti, so is tak leh bayangkan lagi macam mana rasa, rupa serta kelazatan apabila menjamah nasi goreng ayam kunyit ini nanti.

Bukan apa entri nie is wujudkan bukan nak menunjuk-nunjuk is makan apa sekadarnya berkongsi korang makan apa masa berbuka? is teringin gak tau apa yang pembaca blog is berbuka, dan is gak nak bagitau is bukan berbuka dengan makanan yang mewah2 pun, cukup syarat jer.

Time puasa nie air yang penting kena minum nanti, lagi pun is pernah kena kejutan eletrik so heatstroke suka terjadi kat is lebih-lebih lagi kepala akan rasa teramat sangat sakit bila kurang minum air.

Itu sahaja untuk menu berbuka puasa iskandarX 1436h 2, is ucapkan elamat menjalani ibadah puasa, dan selamat berbuka untuk semua umat Islam.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers