Upacara syirik untuk menjadi jutawan

Punya banyak seminar2 untuk menjadi jutawan dan seminar mentor mlm untuk menjadi jutawan nie ada pelbagi aktiviti serta latihan yang di praktikal sepanjang seminar. Malah ada yang amalkan upacara syirik untuk menjadi jutawan semata2 didalam seminar.

Salah satu aktiviti nie memang is tau ramai dah viral pasal benda nie, dan ramai cakap jangan mudah jatuh hukum, but bagi is is nak tegur gak lah benda nie ok?

Masa is pi mengaji bab tauhid dulu, bila kita minta sesuatu selain daripada Allah S.W.T maka automatik kita syirik dan jatuh syahadah.

Upacara syirik untuk menjadi jutawan


Alamlan dalam seminar itu, cium serta ambik bau duit supaya menjadi motive diri untuk menjadi kaya ini adalah ciri2 sifat syirik yg tersembunyi, iaitu dengan ambik bau duit maka kita boleh jadi kaya, kita mintak dengan bau duit dan dengan berbuat demikian maka rezeki akan datang melimpah ruah(jutawan) so syirik.

Upacara syirik untuk menjadi jutawan


is tak kisah la sapa2 nak backing bab nie syirik adalah syirik mana boleh tegak benang yang basah? nak jadi Wahabi ka??? Hahahaha mengaji bab tauhid bagi lepas dulu baru buat amalan dan budaya kafir untuk jadi kaya. Kenapa perlu kita ikut budaya dan amalan kfir untuk jadi kaya pulak?? Sedangan amalan para sahabat Rasulullah S.A.W kalau kita praktikan bukan saja leh kaya malah jaminan syurga lagi.

Upacara syirik untuk menjadi jutawan


Amalan serta perbuatan para Sahabat adalah bimbingan serta tunjuk ajar oleh Rasulullah, sunnah teww, jangan dok pertikai kan cuma amalan sahabat antara sedikit atau pun banyak sahaja daripada bimbingan Rasulullah, sebagai contoh, solat sunat dhuha, Rasululah S.A.W pernah amalkan sebanyak 24rakaat 12salam, 12rakaat 6salam, 4rakaat 2 salam, dan 2rakaat 1salam, dan sahabat ada yag amalkan 2rakaat sahaja, ada yang buat 1000 rakaat seperti Saidina Umar Al Khattab.

Benda yang baik nak kita buat banyak2 kali tiada masalah janji ilmu dan amal itu datang daripada guru yang bersanad sampai kepada Rasulullah S.A.W. Oklah sekian.

Comments

  1. apa ni orang kata? konon-konon macam tarik duit kann?

    ReplyDelete
    Replies
    1. susah la org kita sekarangg nie kak Waheda, amalan dalam Islam kurang pegi ikut pulak ajaran bukan Islam dgn matlamat nak rezeki. cium duit bukan nak bagi tarik duit tapi hanya boleh bagi perabis duit boleh aaa heheheee

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers