Salam daripada is untuk semua

Assalammualaikum w.b.t dan salam sejahtera kepada semua. Jika perasan selalunya is hanya guna autoblogging untuk updatekan blog is tetapi is rasa sayang dan amatlah rugi bila is berbuat demikian, sebab is tak boleh nak berckp terus dgn isi hati is.

Jika korang perasan blog is nie is ubah namanya daripada IskandarX Society kepada Armada Melayu sebab selepas nie is nak tumpu berblog hanya kehidupan Melayu dan juga diri is sendiri.

Oleh kerana kekurangan pendapatan serta kekurangan income daripada iklan di blog maka is ambik keputusan untuk cutoff wordpress is iaitu Mahkota Melayu http://iskandarx.com dan hanya akan teruskan perjuangan blog is di sini iaitu Armada Melayu http://www.iskandarx.com.my .

Salam daripada is untuk semua
is teringgin giler nak naik kapal spaceship nie


Jadi bagi sesiapa kaki blogwalking lepas nie akan is fokuskan segala traffic serta lalua global blogwalking ke blog is ini hehehe tiada lagi blog yg lain akan is tumpukan kecuali blog2 satelit yg mempromosikan barangan affiliate electronic , digital mahupun fizikal.

Ok lah akhirkata satlagi je lah is sambung berblogging sebab skang nie is tengah jalankan projek baru dalam biz online nie dan is rasa biz nie senang giler sesiap pun boleh buat dan akan is sharekan nanti hasil daripada biz dalam blog ini nanti.


Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers