Reda Ketentuan Allah, Kak Pah Mohon Peminat Terus Doakannya

Reda Ketentuan Allah, Kak Pah Mohon Peminat Terus Doakannya

Reda Ketentuan Allah, Kak Pah Mohon Peminat Terus Doakannya


KUALA LUMPUR, 29 MEI 2014: Biduanita negara, Dato' Sharifah Aini memohon agar semua peminat yang selama ini menyokong kerjaya seninya supaya terus mendoakan kesihatan dirinya agar dia dapat pulih semula seperti sediakala.

Shahrifah Aini yang mesra disapa sebagai Kak Pah berkata demikian menerusi posting yang dimuatkan sahabat baiknya, Datuk Khalilah Mohd Talh menerusi akaun facebook peribadinya pada 27 Mei 2014 yang lalu.

"Alhamdulilah, Allah SWT mendengar dan menjawab segala doa-doa anda. Walaupun saya reda dengan apa juga kemungkinan dan ketentuan yang telah ditetapkan ALLAH, namun saya juga seorang yang amat positif dan tidak pernah berputus asa.

"Selagi ada usaha dan cara untuk mengembalikan kesihatan saya, selagi ada yang ingin membantu, selagi ada yang sudi mendoakan...selagi itulah saya tidak akan berputus harap. (Allahyang memberi penyakit, hanya dengan izin Allahsahaja yang akan membaikkan semula penyakit. Kita hanya mampu berikhtiar).

"Saya ingin anda semua tahu bahawa kata-kata perangsang, kasih sayang dan ingatan ikhlas anda, telah memberi suntikan semangat, harapan dan kekuatan untuk saya melalui ujian Allah ini dengan begitu tenang.

"Diharap, anda keluarga FB akan terus mengiringi saya dengan doa-doa anda sehingga saya pulih sepenuhnya. Alhamdulilah, saya amat bertuah dikelilingi dengan kasih sayang.

"Insya Allah, setelah berehat, saya akan kembali ke Facebook (FB untuk kita berkomunikasi. Mudah-mudahan, ALLAH sahaja yang membalas segala budi baik keluarga FB dan peminat-peminat yang teramat saya hargai & rindui," katanya.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers