Diana Amir Mahu Fokus Bidang Pengacaraan?

Diana Amir Mahu Fokus Bidang Pengacaraan?

Diana Amir Mahu Fokus Bidang Pengacaraan?


KUALA LUMPUR, 30 MEI 2014: Pelakon Diana Amir yang dahulunya lebih dikenali di bidang lakonan filem kini lebih selesa memberi tumpuan kepada bidang pengacaraan.

Imej berhijab dan kisah penghijrahanya menjadi inspirasi kepada anak muda terutama para pelajar di institusi pengajian tinggi awam.

“Buat masa sekarang memang saya memberi tumpuan kepada pengacaraan sama ada di kaca tv mahupun di majlis-majlis ilmu . Lagipun  banyak yang tawarkan saya untuk jadi pengacara dalam majlis-majlis yang seumpama ini ” katanya dalam sidang media pelancaran saluran terbaru Hypp TV di Menara KL.

Menurutnya, setiap kali memberi ceramah beliau sentiasa ditemani suaminya Mohd Habibbullah A Rahman bagi mengelakkan fitnah.

“Sebelum bergelar isteri, saya sering memandu kereta seorang diri untuk pergi ke mana-mana, sekarang tanggungjawab saya sudah berubah perintah suami saya perlu akur,” katanya kepada portal Murai.

Walaupun Diana lebih sibuk di bidang pengacaraan, tawaran untuk berlakon beliau tidak menolak tetapi tidak sekerap dahulu.

Diana baru sahaja selesai sesi rakaman program Titian Ombak untuk TV Al Hijrah yang akan disiarkan pada bulan Ramadan akan datang.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers