NTV7, 'Hopes' - Ikon wanita dicari!

NTV7, 'Hopes' - Ikon wanita dicari!

NTV7, 'Hopes' - Ikon wanita dicari!


MENERUSKAN misi untuk memartabatkan golongan wanita, ntv7 muncul lagi dengan program ‘Hopes’ bagi mencari wanita yang  mampu memberikan inspirasi kepada lebih ramai penonton di luar sana.

Bakal bersiaran pada Februari tahun hadapan, program ini dijangka mendapat sambutan sehebat Bella Awards dan Bella Bundle of Joy yang berjaya mencipta sejarah di dalam 'Malaysia Book of Records'. 

Pengurus Besar Kumpulan ntv7 & 8TV, Airin Zainul, berkata, menerusi Hopes pihaknya ingin mencari 'hero wanita' yang kurang diberi tumpuan menerusi lensa media.

"Kami percaya, ramai wanita di luar sana yang mempunyai kisah kejayaan sendiri. Mungkin mereka tidak dikenali, tetapi dengan adanya program ini, kami ingin kongsikan kisah-kisah hebat mereka bersama penonton.

"Oleh kerana itu kami berharap orang ramai akan membantu kami untuk menemui wanita di luar sana yang mereka rasakan harus dipaparkan di dalam rancangan ini.

“Seiring gelaran Saluran Ceria Anda, ntv7 juga berharap bahawa rancangan ini bakal membuka mata mereka bahawa setiap individu mampu membuat perubahan bukan sahaja kepada masyarakat malah menjadikan dunia ini tempat yang lebih baik,” katanya.

Orang ramai yang ingin memberi cadangan kepada ntv7 tentang kisah ‘heroin’ yang anda rasakan wajar dipaparkan atau mengenali sebarang wanita yang memiliki kisah penuh inspirasi yang masih kurang didengari boleh menghantar butiran secara online di http://apps.ntv7.com.my/hopes/ .

Hantarkan cadangan dan penyertaan anda sebelum 30 November 2013.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers