iskandarX Society Tips Affiliate Marketing - 3 Kemahiran Hidup Kekal Pada TopTen Permainan

iskandarX Society Tips Affiliate Marketing - 3 Kemahiran Hidup Kekal Pada TopTen Permainan
Mungkin terdapat beberapa tips affiliate marketing terapung dalam talian. Setiap affiliate sentiasa mencari cara-cara baru untuk mewujudkan lebih banyak keuntungan, memandu lebih banyak traffic dan melakukan lebih banyak jualan. Malangnya, banyak yang newbies bermula dan berkubur begitu sahaja, cari pil ajaib yang diharapkan akan menjadikan mereka jutawan dengan segera. Bagi mereka yang baru dalam bidang ini (affiliate marketing), tips pemasaran affiliate yang boleh diberikan kepada mereka adalah beberapa petua lama yang terbaik dan kemahiran untuk terus kekal hidup yang kita akan bincangkan di sini.






Affiliate marketing boleh menguntungkan jika anda bersedia untuk dimasukkan ke dalam kerja keras dan kekal fokus. Sambil ia adalah berdaya saing, terdapat berjuta-juta niche persaingan yang dijumpai atau rendah untuk anda bongkari. Permintaan juga berkembang pesat dengan lebih ramai orang menggunakan internet. Berikut adalah kemahiran survival atas 3 untuk anda tinggal dalam permainan.

Pemasaran affiliate Panduan 1 - Content Publishing

Traffic enjin carian adalah  yang akan disasarkan. Anda perlu untuk membina laman web atau blog anda dengan objektif kedudukan yang baik dalam enjin carian. Kandungan yang unik dengan maklumat yang baik akan membawa anda ke sana. Menghabiskan masa menyelidik forum dan enjin carian untuk mengetahui apakah masalah biasa atau cabaran yang audience anda sedang menghadapi supaya anda "mungkin" menawarkan beberapa penyelesaian.

Pastikan anda membuat produk review yang terbaik kerana ramai yang mencari ulasan yang menyakinkan meraka. Menenun ulasan kepada kandungan anda supaya ia tidak hanya berbunyi seperti melariskan jualan. "Katakanlah" kepada prospek anda dari titik memahami kesukaran dan masalah mereka dan bagaimana produk ini boleh menawarkan penyelesaian. Membuat tajuk utama anda menarik dan amat menarik, dan terangkan faedah produk dengan jelas. Post testimonial pelanggan yang pernah membeli produk ini. Ini adalah kandungan yang terbaik presell yang anda boleh miliki.

Gabungan Pemasaran Tip 2 - List Building

Saya tidak boleh pikiran prinsip tidak adil ke atas keperluan untuk membuat susulan dengan prospek anda. Setiap pengunjung yang ke laman web anda adalah amat berharga. Pastikan anda mempunyai opt-in box bagi membolehkan mereka untuk melanggan newsletter mingguan atau bulanan anda. Ini adalah supaya anda boleh berterusan berhubung dengan mereka dan menawarkan maklumat yang berguna untuk membina hubungan dengan mereka. Pastikan untuk menyiarkan ulasan produk positif sekali-sekala. Jangan hanya nak buat duit cepat sahaja dan mempromosikan hanya membuat promosi biasa yang sama dan tidak unik seperti semua seluruh dunia sedang mempromosikan. Bersikap memilih dan mempromosikan hanya yang terbaik!

Bagaimana anda boleh membuatkan mereka untuk mendaftar? Selain menawarkan newsletter percuma, mungkin anda boleh menawarkan laporan percuma bagi mereka untuk memuat turun(ebook percuma). Ini adalah satu teknik yang amat berkuasa kerana saya sendiri menggunakan tekni ini.

Affiliate Petua Pemasaran 3 - Targeted Traffic Driving

Jangan terlalu gila-gila, apabila hendak memandu trafik. Sesetengah pemasar affiliate yerlalu teruja dan mula membeli semua jenis traffic. Apa yang anda benar-benar memerlukan adalah traffic yang disasarkan. Salah satu cara yang baik ialah dengan membayangkan diri anda sebagai pelanggan berpotensi anda. Cuba fikirkan, jika anda memerlukan maklumat, di mana anda akan pergi? Forum, ezines dan Search Engines adalah tempat yang sesuai untuk mencari maklumat. Jadi ini adalah satu tempat yang sangat baik untuk anda membuat pengiklanan. Menyumbang secara tetap kepada direktori artikel dan direktori ezine, mengoptimakan laman web anda untuk enjin carian, menjadi aktif dalam forum-forum dan menubuhkan pengiklanan PPC.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers