iskandarX Society Malas - Hari ini aku malas nak update blog


Assalamualaikum W.B.T, dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog iskandarX Society semua. Hari nie aku malas and baloq nak update blog aku nie lah.






Nota: Lagu nie aku suka dengar bila aku sedang mengantuk and nak masuk tidor............


Hari aku overslept dek kerana semalam pukul 1.30pg aku minum kopi durjana dari kedai Barvin Simpang empat, (kopi tu dia pakai penapis kain yang melanjur kebawah tu, so kopi campur-campur tu sal aku panggil kopi durjana) oleh yang demikian aku terpaksalah menanggung derita tak boleh tidoq sampai pukul 5.30 pg.


So dah terlewat tidoq aku pun overslept sampai pukul 12tgh yg dimana waktuy rancangan Melodi telah pun keudara di tv3. Sungguh aku tak tersangka minum kopi tu boleh overslept selalunya dengan slamba aku boleh tidoq walaupun aku minum kopi Mahkota Dewa (adik aku panggil Kopi Dewata Raya) tu.


Jadi kiranya, malam nie aku rasa aku nak minum minuman kegemaran aku balik, TEH-O-Ais without sugar, sememangnya minuman yang menjadi ubat tidoq aku selama ini dan juga menurunkan tekanan darah aku dan stress-stress aku ini.


Sekian terima kasih, (eh macam dok taip surat pulak, hmmm layan jerrkk).

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers