Papa Roach Dalam Dunia Grunge



Papa Roach adalah band rock Amerika dari Vacaville, California. Pelepasan utama label pertama mereka adalah tiga platinum album Infest(2000). Kejayaan kumpulan itu terus dengan Lovehatetragedy, album emas mereka (2002), album platinum mereka Getting Away with Murder(2004), The Paramour Sessions(2006), dan Metamorphosis(2009). Album 7 jalur, Time for Annihilation, telah dikeluarkan pada Ogos 31, 2010. Papa Roach telah menjual kira-kira 20 juta salinan album di seluruh dunia, dan terkenal dengan hits mereka "Last Resort", "Between Angels And Insects", "She Loves Me Not", "...To Be Loved", "Scars", "Forever", dan "Hollywood Whore".





Pembentukan dan awal tahun: 1993-1999


Pembentukan Papa Roach bermula pada Januari 1993, apabila plumbum Shaddix Jacoby penyanyi dan pemain drum Dave Buckner bertemu di padang bola sepak Sekolah Tinggi Vacaville semasa perlawanan sengit, di mana kedua-dua berakhir bercakap tentang muzik. Mereka kemudiannya disertai oleh trombonist Ben Luther dan bass gitar Will James. Mereka memutuskan untuk memasuki menunjukkan bakat sekolah, di mana mereka melakukan versi perlindungan "Fire" lagu Jimi Hendrix, tetapi mereka akhirnya tidak memenangi peraduan ini. Pada bulan Mac 1993, trombonist Ben Luther telah digantikan oleh plumbum gitar Jerry Horton dari Sekolah Tinggi berdekatan Vanden. Horton telah diperkenalkan kepada band ini melalui teman wanita, yang merupakan peminat. Walau bagaimanapun, Jerry pada mulanya khuatir tentang menyertai band ini kerana Jacoby, Buckner, dan semua pergi ke sekolah yang berlainan yang tinggi. Pada titik ini, Papa Roach mengamalkan setiap hari dan melawat pada gig setiap mereka boleh mendapatkan. Pelancongan van pertama mereka telah dipanggil Moby Dick, di mana Jacoby telah diilhamkan untuk datang dengan nama peringkat pertama "gyuszi Dick". Nama band yang berasal dari langkah datuk-Shaddix, Howard William Roatch, yang digelar Papa Roach. Roatch membunuh diri pada tahun 2006 kerana dia telah didiagnosis dengan kanser terminal. Band ini memberi penghormatan kepadanya dengan Sesyen kekasih dan semasa persembahan secara langsung lagu "Roses On My Grave".


Pada tahun 1994, Papa Roach mengeluarkan pertama mereka EP bertajuk Potatoes for Christmas. Drummer Dave Buckner sementara telah digantikan oleh Ryan Brown, sebagai Buckner telah menghabiskan tahun di Seattle mengkaji seni. Pada tahun 1995, mereka mengeluarkan demo pada Sound Farm Studios bertajuk Caca Bonita. Pada masa ini Buckner adalah kembali. Pada tahun 1996, mereka menggantikan pemain gitar bass asal Will James, yang telah menjadi besar yang terlibat dalam kem musim panas gereja, oleh Tobin Esperance, kerana ketiadaan James 'akan menghadkan musim panas jalur mengamalkan dan tur. Sebagai Esperance telah dengan band sebagai roadie untuk sementara waktu, peralihan adalah sesuatu yang mudah.


Pada 4 Februari, 1997, band yang dihasilkan panjang album penuh pertama mereka, berhak Kawan Lama dari Tahun muda. Masih tur banyak, mereka menyokong band seperti syaitan, 5000 Powerman, PDU PE, orang yg kurang ajar, Far dan Statik-X.


Pada tahun 1998, mereka mengeluarkan EP bertajuk 5 Trek Deep. Ia telah menjual lebih daripada 1,000 naskhah dalam bulan pertama pelepasan. Pada tahun 1999, mereka menghasilkan satu lagi EP, yang akan berakhir sebagai pelepasan terakhir mereka bebas, bertajuk Mari Em Tahu. Kejayaannya menarik perhatian Warner Music Group, yang sebagai sebahagian daripada perjanjian pembangunan yang disediakan sedikit wang untuk pengeluaran CD lima track promo-demo. band memutuskan mereka mahu pengeluar batu berpengaruh Jay Baumgardner pada lembaga untuk menghasilkan rekod [3] Dalam satu temu bual dengan HitQuarters, Baumgardner berkata, "Pada mulanya saya tidak benar-benar yakin ia akan bersenam, tetapi kemudian saya melihat video mereka membuat persembahan di kelab - Saya melihat semua kanak-kanak ini akan liar, mengetahui lagu-lagu oleh jantung - dan itulah apabila saya menyedari bahawa mereka pasti mempunyai potensi ".


Warner Brothers telah tidak yakin dengan demo, bagaimanapun, dan memilih untuk tidak menandatangani mereka.  cakera unreleased termasuk lagu-lagu "Infest", "Last Resort", "Broken Home", "Dead Cell", dan "She Loved Me Not"- empat bulan pertama kemudian akan menampilkan album mengerumuni mereka, dan terakhir pada Lovehatetragedy.
Tidak lama selepas itu, Rekod DreamWorks yang ditawarkan band kontrak rakaman.


Bulus dan kejayaan arus perdana: 1999-2005


Selepas menandatangani perjanjian dengan DreamWorks Records pada bulan Oktober 1999, mereka terus memukul studio untuk merakamkan debut mereka album label utama bertajuk merundung. Album termasuk lagu-lagu lama daripada siaran bebas mereka ini sebagai "mengerumuni", "Last Resort", "Broken Home", "your Mati" dari CD demo Warner Brothers, "Revenge Di Jepun" sebagai "Revenge" dan "Setelah dipenjarakan Away "dari 5 EP Trek mereka Deep;" ​​Legacy "," pesta minum-minum "," Ular ", dan versi yang lembut yang asalnya berat" tali tegang "dari Let 'Em Tahu EP; yang telah semula direkodkan, dan tiga tambahan yang baru bertulis lagu: "Antara Mlykt dan Serangga", "Blood Brothers", dan "Jangan sekali-kali Cukuplah". Merundung telah dikeluarkan pada April 25, 2000, dan dijual 30,000 salinan dalam minggu pertama pelepasan. Dengan album pertama mereka dibebaskan, dan video muzik untuk "Resort lepas" yang direkodkan, mereka melanda Tour Van meleding dan pelancongan yang besar yang lain yang banyak, termasuk Tour Pengurusan Kemarahan dengan Limp Bizkit dan bertindak rap itu seperti Eminem, E-40, Xzibit, dan Ludacris.
Pada akhir 2000, mereka telah melawat United Kingdom, menonjolkan bagaimana cepat populariti mereka telah tersebar di seluruh dunia. Pada tahun 2001, band ini telah melawat Ozzfest, di mana mereka persembahan di atas pentas utama berprestij, di Amerika Syarikat dan United Kingdom pelancongan.


"Blood Brothers" lagu juga dipaparkan pada pemain Skater Pro permainan video yang popular Tony Hawk 2.


Selepas jumlah besar tur di seluruh dunia, terutamanya di Amerika Syarikat, United Kingdom dan Jepun, band melanda studio sekali lagi untuk merakam utama label album kedua mereka yang bertajuk Lahir untuk Rock, tetapi telah ditukar nama kepada Lovehatetragedy. Album ini dikeluarkan di Amerika Syarikat pada Jun 18, 2002, dan walaupun ia tidak menjual lebih banyak dr merundung, ia berjaya untuk menentukan hala yang lebih tinggi di kedua-dua Amerika Syarikat dan United Kingdom carta album. Album telah dijual lebih 500,000 salinan dan menjadi Emas disahkan. Album ini menandakan perubahan dalam bunyi, morphing dari logam nu kepada batu, kecuali atas single pertama album, "She Loved Me Not". Video muzik untuk "Time and Time Again" juga dipaparkan pada Pepsi Blue komersial.


Pada akhir tahun 2003, Papa Roach menulis dan mencatatkan utama label album ketiga mereka dengan Dancing tajuk yang bekerja Dalam Ashes, tetapi dibebaskan sebagai Mendapatkan Away dengan Pembunuhan. Band ini bekerja dengan pengeluar yang diiktiraf Howard Benson. Selepas siap, band ini difilemkan video untuk trek tajuk, "Mendapatkan Away Pembunuhan", dan pergi lawatan kelab pada musim panas kecil memanaskan badan untuk album baru dan lawatan untuk diikuti. Beberapa peminat lama band mengkritik Mendapatkan Away dengan Pembunuhan alternatif yang lebih lembut batu bunyi, berbanding dengan album mereka sebelum ini. Tanpa mengira tindak balas yang dilihat, Mendapatkan Away dengan Pembunuhan terjual lebih banyak difilemkan Lovehatetragedy, terutamanya disebabkan oleh populariti besar single kedua album, "Parut". Pada masa ini, album itu telah menjual lebih daripada 1 juta naskhah dan telah Platinum disahkan. Pada 9 November, 2004, band ini mengeluarkan EP 5, Rolling Stone Asal. EP hanya terdapat digital. On November 22, 2005, mereka mengeluarkan album video pertama mereka, Papa Roach: Live & pembunuh di Chicago.


Pada tahun 2005, band ini membelanjakan sebahagian besar daripada tahun tur. Ini termasuk lawatan penuh Amerika Syarikat dan Eropah di samping band seperti Slipknot, Dead Poetic, Syarikat Amanah, Masa Depan kronik, Undang-undang Skindred, 311 dan Unwritten.


Kekasih Sesyen dan berlepas daripada Dave Buckner: 2006-2008


On September 12, 2006 Papa Roach mengeluarkan utama keempat-label album Sesyen kekasih. Band ini telah memilih tajuk berkenaan ke lokasi rakaman, Mansion kekasih. Band ini telah diberikan idea menjalankan album di sebuah rumah ketika mereka merakam Mendapatkan Away dengan Pembunuhan, merekodkan dalam manor semakin popular untuk bunyi yang unik dan perasaan (yang dapat dilihat pada lyrics) rakaman dalam manor, Jacoby shaddix dinyatakan di atas papan kipas. Beliau juga menyatakan bahawa album itu mungkin akan bertajuk Hari-hari perang, Malam Cinta, yang ada petikan lirik dari lagu "Tiada Rahsia More" pada album, serta buku anarki yang diterbitkan oleh CrimethInc. pada tahun 2000. Tajuk tentatif lain untuk album "Penebusan" dan "Forever", tajuk album single kedua. Band ini telah tidak memilih single pertama mereka tetapi telah mengecil ke bawah untuk "crash", "Apakah Adakah Adakah Anda?", Dan "Selamanya". Walau bagaimanapun, "... Akan Loved" berakhir sebagai single pertama untuk album dan lagu tema rasmi untuk WWE Raw dari 2006 hingga 2009 sehingga digantikan dengan "Burn Bawah" oleh Nickelback. Album menandakan bunyi berasaskan batu yang lebih alternatif berbanding dengan usaha yang lebih awal tetapi masih mengandungi balada lembut seperti Mendapatkan Away dengan Pembunuhan. Album debutnya pada # 16 Carta Billboard 200.


Band ini mula tur album baru mereka pada bulan Ogos 2006, dengan lawatan Amerika yang diikuti oleh satu di Eropah. Pada Oktober 2006, Papa Roach melawat dengan band seperti Roses Guns N ', semasa lawatan Demokrasi Cina, dan Deftones di seluruh Amerika Syarikat, mempunyai kejayaan besar. Mereka juga jalur tetamu khas semasa Tour Zippo Hot dengan PDU PE dan Eyes Set To Kill.
Pada 10 Oktober, 2006 Quartet String penghormatan album bertajuk Pembunuhan Perfect: yang digantung Keluar pada Papa Roach telah dikeluarkan oleh Rekod Vitamin [4].
Band ini asalnya dirancang untuk melepaskan 1 kompilasi rakaman akustik untuk lagu-lagu mereka, seperti "Forever", "Parut", dan "Home Tidak Datang", yang telah direkodkan untuk KROQ-FM, amal Krismas album, Kevin dan Krismas Bean, Super. Penyusunan akustik telah pun dibatalkan. Dalam satu temu bual dengan billboard.com, Shaddix Jacoby, telah menyatakan bahawa dia tidak berfikir peminat berapa bersedia untuk arah akustik.


Pada April 25, ia telah diumumkan bahawa drummer Dave Buckner akan duduk pelancongan semasa jalur. Satu kenyataan yang dikeluarkan oleh label rekod kumpulan itu berkata, "Buckner telah mengambil masa kira dari tur dengan band yang disebabkan dengan perkara-perkara peribadi". Beliau dijangka untuk menyertai semula kumpulan itu kemudian. Jacoby Shaddix kemudiannya disahkan dalam satu temu bual dengan Radio Networks Pelancaran bahawa Dave telah diperiksa dirinya ke dalam pemulihan, menyatakan "Dave, dia pergi kepada pemulihan dan pergi untuk pergi bersih perbuatan 'menyebabkan beliau keluar dari fikirannya". Drummer Undang-undang tidak bertulis, Tony Palermo diisi dalam deram untuk tugas tur.


"Forever" adalah single kedua dari Sesyen kekasih dan adalah dalam putaran berat di seluruh Amerika. Pada 23 Mei, 2007, lebih daripada empat bulan selepas single kedua album, "Selamanya", telah menjejaskan stesen radio, band ini menembak video rasmi untuk lagu di Los Angeles, yang diarahkan oleh Meiert Avis. Dave Buckner dalam video dan telah kembali dari pemulihan pada masa itu. Pada 15 Jun, single dibebaskan dan video membuat debut rasmi di AOL. 
Pada 17 Julai, band ini mengeluarkan EP keenam mereka, Sesi Live (iTunes Eksklusif). Pada 24 Julai, mereka mengeluarkan EP 7, Hit 3 Pack: Selamanya. Kedua-dua EP adalah disediakan secara eksklusif melalui iTunes.


On January 28, 2008 Jacoby diumumkan pada Papa Roach MySpace bahawa Buckner rasmi akan perpisahan cara dengan Papa Roach untuk kebaikan. Beliau menyatakan bahawa Dave masih cuba untuk mendapatkan hidupnya kembali bersama-sama. Jacoby juga menyebut bahawa band ini akan kembali kepada Mansion kekasih untuk bulan hadapan untuk memulakan kerja pada album kelima mereka. Tony Palermo akan terus drum dengan band untuk album yang akan datang mereka dan untuk pelancongan mereka dalam menyokong album.


Metamorfosis dan Lawatan: 2008-2010


Dalam satu temu bual pada Februari 2008 dengan 99,7 Blitz, stesen rock radio di Columbus, Ohio, Jacoby Shaddix menyatakan bahawa band itu kini bekerja di album baru mereka, yang mana, seperti Sesyen kekasih, adalah untuk bertajuk Hari Perang, Malam Kasih Sayang, ada petikan lirik dari lagu "Tiada Rahsia More" dan judul dua buah lagu dari album: "Hari Perang" dan "Malam of Love". Walau bagaimanapun, album ini telah ditukar nama kepada Metamorfosis untuk menandakan sepuluh tahun jalur sejak menandatangani dengan DreamWorks Records pada tahun 1999 dan untuk menandakan semua perubahan yang band ini telah melalui sepuluh tahun yang lalu.


Pada 15 April, Papa Roach mengumumkan mereka akan melawat sebagai sebahagian daripada Pesta Motley Crüe Crüe, bersama-sama dengan Buckcherry, Sixx: AM, dan Trapt. Jelajah itu bermula pada 1 Julai di West Palm Beach, Florida. [8] tarikh keluaran bagi album yang telah disahkan sebagai 26 Ogos semasa Crüe Pesta. Semasa lawatan, Tony Palermo berkhidmat sebagai pemain drum tur untuk Sixx: AM, sebagai band ini tidak mempunyai pemain drum kerana band ini tidak pernah dirancang pada tur dan James Michael diprogramkan semua gendang Lagu Diaries Heroin.


Band ini juga telah mengikuti lawatan dengan Seether, Staind, dan Red lewat tahun ini. Mereka telah mengubah tarikh keluaran Metamorfosis untuk Mac 24, 2009 semasa lawatan itu.
Pada 26 Oktober, Papa Roach mengeluarkan video muzik untuk lagu itu, "Hollywood Pelacur", dan telah dibebaskan sebagai sebuah EP di Kanada dan sebagai single digital pada 28 Oktober. Menurut band, video hanya sesuatu untuk peminat sementara mereka menunggu untuk Metamorfosis, dan tidak bertujuan untuk menjadi sebuah single. Tunggal rasmi pertama album, "Lifeline", telah dikeluarkan pada profil MySpace jalur pada Januari 9, 2009. Band ini juga telah pergi melawat dengan Buckcherry, Avenged Sevenfold, dan Burn Halo pada awal tahun 2009. Crüe Pesta DVD dikeluarkan pada 24 Mac, Metamorfosis hari yang sama telah dibebaskan. Single kedua, "Saya Hampir Memberitahu Anda Bahawa saya Loved", telah dikeluarkan pada 1 Jun. Pada 23 Jun, mereka mengeluarkan EP 9 mereka, Naked dan mereka tidak takut: EP Akustik. EP ini boleh didapati melalui Marketplace Zune, iTunes, dan Rhapsody.
Papa Roach melawat dengan Nickelback dalam Jelajah Kuda Jahat mereka melalui Negara Live amfiteater luar bersama-sama dengan menghambat Simpan Abel pada musim panas. Semasa lawatan itu, Jacoby Shaddix mengesahkan bahawa "mempunyai cukup" akan menjadi single ketiga album, sebelum bermain lagu itu sendiri. Dalam talian, Papa Roach ditanya peminat apa yang mereka "Kalaulah Cukuplah" dan menunjukkan video kipas dibuat dalam talian lagu. Walaupun begitu, video muzik tidak dilepaskan dan telah dibatalkan sebagai satu akibat isu label, mengikut band ini.


"Lifeline" telah dicalonkan untuk Video Terbaik Fius TV, 2009 pertandingan, mengalahkan Metallica, "Semua Nightmare Long", Jinbara, "Tiada Surprise", "Bunyi gila" Shinedown itu, dan "Kejahilan" Paramore ini, sebelum tamat 2 Britney Spears untuk lagu itu "Circus" dalam pusingan akhir.


Masa untuk Annihilation dan bergerak untuk Eleven Muzik Tujuh: 2010-2012


Pada 8 Januari, 2010, Jacoby Shaddix diumumkan pada akaun Twitter rasmi Papa Roach bahawa band ini adalah kira-kira untuk mula bekerja pada lagu-lagu baru. Pada 8 Februari, Jerry Horton berkata bahawa dia adalah di studio mula menulis. Band ini juga berkata di laman web mereka bahawa mereka akan melepaskan 'Berita Besar' dalam beberapa minggu akan datang. Band ini terus menambah khabar angin album baru atau pelepasan lain di Twitter.


Pada 23 Februari, Jerry Horton secara rasmi mengumumkan bahawa peminat 'Berita Big' menunggu berita album band baru, gabungan landasan hidup dan lagu-lagu baru. Beliau berkata bahawa mereka mencatatkan pada jangka masa terakhir 2009 lawatan mereka bersama headlining. Dengan Shinedown di Binghamton, New York show dan merakam lima lagu baru di studio untuk ia.


Pada bulan Mac, Jacoby berkata dia telah merakam vokal untuk dua buah lagu baru yang dikenali sebagai "musuh" dan "Tiada Perkara Apakah". [10] Kemudian bulan, band ini mengeluarkan penggoda rasmi bagi album yang langsung dan mengesahkan bahawa tarikh keluaran akan musim panas 2010. Pada bulan Jun, di acara radio Nikki Sixx, Sense Sixx, Jacoby mengesahkan bahawa akhir lagu baru bagi album yang akan menjadi "Musuh", dan bahawa "musuh" telah dinamakan semula kepada "One Track Mind".


Pada bulan April, band ini memainkan dua buah lagu baru, "Burn" di Cili Masak Off di Richmond, Virginia pada 17 April, dan "Kick Dalam Gigi" pada 30 April. Pada bulan Mei, Jerry Horton berkata dalam satu temu bual bahawa nama album akan menjadi Masa untuk Annihilation, dan akan menampilkan sembilan trek hidup dan lima buah lagu baru, membuat album live dan album studio. Beliau juga berkata bahawa single baru akan menjadi "Kick Dalam Gigi" dan bahawa band ini telah bertukar label Eleven Muzik Tujuh. Kemudian, Jacoby ditambah pada album akan dibebaskan pada 31 Ogos. "Kick Dalam Gigi" dirilis sebagai single pada 22 Jun.


Pada 29 Jun, label bekas band, Geffen Records, mengeluarkan himpunan hits terbesar hits terbesar band, bertajuk ... Akan Loved: The Best Papa Roach. Band ini, bagaimanapun, memberitahu peminat tidak membeli, mengatakan bahawa band ini membuat wang tidak kira jualan album dan bahawa label itu mengeluarkan album bertentangan dengan kehendak band. Sarjana dan / atau hak cipta oleh Papa Roach diwakili oleh Penerbitan Muzik Downtown. Band ini tidak lagi memiliki hak untuk lagu-lagu mereka, tetapi masih boleh memainkan lagu-lagu hidup.


Pada 1 Ogos, lagu "Kick dalam Gigi" bocor ke internet. Empat hari kemudian, yang lain Masa bagi album Annihilation bocor. Masa untuk Annihilation telah dikeluarkan pada 31 Ogos. Band ini mengumumkan bahawa perseorangan seterusnya dari album "Burn" dan "tidak kira apa". Mereka juga berkata mereka yang berminat dalam melepaskan satu lagi DVD hidup, tetapi mahu menunggu sehingga mereka mempunyai pertunjukan headlining di Eropah. Pada bulan Oktober, Papa Roach mula pelancongan "Monsters daripada Annihilation" dengan kuali.


Dari 15 November hingga 13 Disember, band ini telah melawat dengan Faizal Tahir, Buckcherry dan Halestorm Taste of Chaos pelancongan, dan dari 1 Mac hingga 18 Mac, Papa Roach bersama bertajuk kaki Tour Muzik Jägermeister Kanada dengan Buckcherry, dan tetamu khas Hari Darkest saya dan Ridge Bleeker.
Dalam satu temu bual, Gitar Jerry Horton berkata bahawa band ini akan mengeluarkan album baru pada tahun 2012 selepas lawatan "Kami akan mula tur Mac 2011, maka kita akan memasuki studio pada lewat September / awal bulan Oktober untuk bekerja album baru ". Beliau juga menyebut bahawa Papa Roach akan meneroka "bunyi elektronik" untuk rekod ini akan datang.


Dalam satu temu bual dengan Upvenue, Tobin Esperance berkata bahawa Masa untuk Annihilation adalah benar-benar hanya akhir dekad Papa Roach. "Kami meletakkan lima label utama, rekod penuh panjang, dan kami peralihan dari label utama, akan bebas, dan kami mahu melakukan sesuatu yang berbeza kita akan sentiasa bercakap tentang melakukan rekod hidup, dan ia bertukar menjadi 'mari kita menambah beberapa lagu bonus 'dan kini ia 1/2 hidup, 1/2 lagu baru dan jenis ini yang lepas dan sekarang Papa Roach, dan saya fikir ia 1 perwakilan yang baik dan 1 peringatan yang baik apa yang band ini ada kira-kira, dan ia memberi anda lihat di mana bunyi kita boleh pergi. "[15]
Mulai 25 April, Papa Roach akan tajuk utama Raid Lawatan Negara, kaki pertama yang terdiri daripada Eleven Finger, dan kaki kedua dengan melarikan diri Takdir, kedua-dua kaki jelajah itu juga akan mempunyai tetamu khas Pop Kejahatan. Pada 23 dan 25 Jun, band ini akan bersama-tajuk utama Festival Sonisphere dengan Linkin Park.


Papa Roach memainkan dua pertunjukan intim di London dan Sheffield pada bulan Julai dengan Yashin band.  Mereka juga bersama bertajuk Rock Tour setia dari 24 Ogos hingga 25 September dengan Buckcherry. Juga lawatan adalah lopak daripada cupak, POD, Merah, Crossfade, dan Pandu A.


Studio album kelapan: 2012-kini


Papa Roach memasuki studio pada 1 November, 2011 - bekerja pada album yang baru, [perlu petikan] yang bertujuan untuk siaran pertengahan 2012. Sementara itu, band ini menyumbang trek, "Jika saya Bolehkah". , untuk soundtrack The Avengers.


Pada 15 Jun 2012 band ini mengumumkan berbual secara langsung dengan peminat di Youtube album seterusnya akan dikeluarkan pada 2 Oktober dan tajuk itu belum diputuskan. Mereka juga mendedahkan tajuk lagu baru "Jika Adakah para Mlykt Pergi?", "Sebelum saya Die", "Saya Wish Anda ingin Jangan Met Me", "Tidak Jadi Indah", "Masih berayun", dan "Ketua Hati patah "


Papa Roach akan mengambil bahagian di atas pentas utama Festival 2012 kecamuk sepanjang Shinedown sampingan, Godsmack, Staind, dan Adelitas Way.


Gaya muzik


Dalam siaran awal mereka bebas dan pada pertama mereka dua label album utama, mengerumuni dan Lovehatetragedy, band ini cenderung untuk menggunakan nu logam dan logam rap. [Perlu petikan] muzik mereka ini sering kali digambarkan sebagai hard rock, heavy metal, rap rock dan pasca -Grunge serta logam alternatif. Selain itu, dengan 2009 Metamorfosis album mereka, seperti nama meluahkan, band ini merasakan bahawa muzik mereka akan melalui transformasi "barangan yang ada ... lebih keras dan cepat", berbanding dengan bunyi lembut album terakhir mereka beberapa.


Frontman Jacoby Shaddix berkata berikut dalam satu temu bual dengan Panduan Muzik Dallas mengenai band ini tidak lagi menggunakan rapping dalam muzik mereka: "... rapping akan hilang saya tidak merasa seperti rapping saya hanya lebih bahawa ...!. Saya hanya mahu menjadi penyanyi rock. Ia adalah apa yang saya mahu semasa saya kecil dulu ". Shaddix telah menambah kata-kata ini dalam temubual yang lain: "Kami band yang cuba untuk berjalan baris yang antara logam, tegar, punk rock dan muzik pop, dan kita melakukan yang terbaik cuba untuk membuat semua sejuk".


Gitar Jerry Horton berkata lewat dalam satu temu bual dengan Majalah VerdamMnis bahawa "Ia adalah jenis perkara yang semulajadi bagi kami, kami sentiasa berubah sepanjang tahun. Sudah tentu, terdapat beberapa perkara yang menginap sama bunyi kami tetapi kami lakukan seperti mencuba sesuatu yang baru untuk menyusun regangan keluar sedikit asas kami dan oleh itu menjadikannya lebih menarik ". Beliau juga berkata bahawa band ini akan meneroka "bunyi elektronik untuk rekod akan datang".


Band ahli


Ahli semasa


Jacoby Shaddix - vokal plumbum (1993-kini)
Jerry Horton - plumbum gitar, vokal sokongan (1993-kini)
Tobin Esperance - bass gitar, irama gitar, pengaturcaraan, vokal sokongan (1997-kini)
Tony Palermo - drum, perkusi (2008-kini)




Bekas ahli-ahli
Adakah James - bass gitar, vokal sokongan (1993-1997)
Dave Buckner - drum, perkusi (1993-2008)
Sesi bekas ahli-ahli
Ben Luther - trombon (1993)
Ryan Brown - drum, perkusi (1994)
Mike Doherty - gitar irama, vokal sokongan (2002)



Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers