Nur Fathia Jadi Jane (heroin tarzan) Malaysia Pulak Dah





Assalamualaikum W.B.T kepada semua pembaca blog iskandarX Society yang dikasihi. Hari ini aku nak kongsikan gambar artis2 yang aku suka(Ahaz). Nama dia Nur Fathia, aku suka sebab lorat dia, hehehehehehe. Enjoy!!!




Biodata Nur Fathia


Nama sebenar:
Nur Fathia Abd Latiff


Tarikh lahir:
1 September 1987


Tempat lahir:
Ayer Hitam, Pulau Pinang


Keluarga:
Anak sulung daripada empat beradik


Cita-cita:
Seniwati yang dihormati dan peguam


Pendidikan:
Ijazah Sarjana Undang-Undang di UiTM, Selangor.


Drama dan telefilem:
Joe & Faridah, Nur Kasih, Dunia Batinku, Di Bawah Ketiak Isteri, Bila Musang Berjanggut, Al-Hijab


Iklan komersial:
Sunsilk, Nespray, Brylcream, Hotlink, Perodua, Panasonic













Gambar-gambar nie aku sebat dari OHBulan!. Kalau OhBulan! nak marah sebab aku sebat gambaq dia, aku peduli apa, aku nak share juga huhuhuhuuuu enjoy kawan-kawan enjoy. Biarlah apa orang mau kata pasal fesyen yang dia pakai nie macam tarzan and jane ke rambu-ramba ke yang penting dia yang tanggung semua tu lagi pun baju tajaan free of charge je dapat duit lagi bila dia pakai betul tak Fathia? ;p Kalau korang peratikan betul2 design baju nie mirip(skit2 je) macam baju dalam game Skyrim, Ancient Nord Armor yang bila keraktor perempuan pakai.




Lebih Kurang la sebab berbula la jugak ahakz.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers