Masih Belum Terlambat Untuk Anda Membuat Duit Online Dengan Blog Anda Bersama PPC (PayPerClick)



Assalamualaikum, serta Salam Sejahtera kepada pembaca blog ini. Disini, iskandarX Society mengexposekan serta mendedahkan cara-cara kepada anda semua diluar sana, yang kemungkinan kecewa dengan kebanyakkan program-program atau syarikat iklan yang anda sertai kini yang tidak memulangkan hasil serta tidak dapat "Earn Money Online".

Disini saya berkongsi dengan anda semua tentang Nuffnang Malaysia | Asia Pacific's First Blog Advertising Community dan cara membuat duit dengan blog anda bersama-sama Nuffnang Malaysia.



Anda pasti sedia maklum bahawa PPC banyak memberi ganjaran serta menghasilkan jutawan jutawan bloggers diluar sana dengan hanya menulis blog sahaja dan juga PPC. Antara yang amat terkenal sekali ialah Google Adsense. Maka berlumba-lumba lah bloggers-bloggers untuk menjana pendapatan online menggunakan Google Adsense ini sehingga blog yang diupkan itu tidak relevan langsung dengan tajuk, atau keinginan atau lebih tepat tidak menepatit citarasa blogger itu sendiri.

Blogger yang berlumba untuk menjana pendapatan online menggunakan Google Adsense hanya blogging tajuk-tajuk yang memancing Niche iklan daripada Google Adsense itu dan bukannya blogging menggunakan citarasa pemilik blog itu sendiri. Ini adalah salah satu kesalahan blogging, dan bukan kesalahan apa pun cuma anda tersalah langkah menggunakan method yang salah untuk menjana pendapatan online anda dengan blog anda. Blogger expert sendiri yang sudah bergelar jutawan pun tidak menghasilkan blog yang menggunakan Niche Adsense. "Rahsianya Adalah Menulis Blog Seperti Menulis Dairy Anda Sendiri".

Anda boleh menulis tentang diri anda sendiri, hal-hal semasa, hiburan atau politik tetapi jangan hanya copy paste sahaja, cuba ulas sediikit menggunakan buah fikiran anda sendiri. Blogging menggunakan hai nurani anda sendiri dan abaikan Niche-niche yang pernah anda dengar kerana bukan anda seorang sahaja yang menulis tentang sesuatu niche itu, tetapi berbillion orang yang menulis tentangnya.

Oh, maafkan saya kerana terlanjurkata, maka disini saya memberi anda panduan untuk menjana pendapatan online bersama Nuffnang Malaysia | Asia Pacific's First Blog Advertising Community. Ikuti langkah-langkah dibawah ini:

Info:
Nuffnang adalah pengiklanan blog pertama Asia Pasifik masyarakat, dengan lebih daripada 100,000 blogger Nuffnang ke atas negara-negara ini, Singapura, Malaysia, Filipina dan Australia. (Dikenali sebagai Nuffnang Nuffnang MY, SG dan lain-lain)

Ia sedikit sebanyak hampir sama fungsinya seperti Google Adsense, kecuali Nuffnang yang hanya menjalankan iklan mereka pada blog atau laman web. Tiap-tiap blog yang anda serahkan memerlukan kelulusan admin.


1.Bagaimana untuk memulakan pendapatan dengan Nuffnang?

Di Nuffnang, seorang penulis blog berpendapatan apabila iklan yang disiarkan di blog mereka. Dalam erti kata lain, untuk memulakan pendapatan, pertama anda hanya perlu mempunyai blog / domain anda sendiri, kemudian, pergi dan mendaftar untuk Nuffnang.

http://www.nuffnang.com.my/
    Untuk mendaftar, sila pergi ke Laman Web Rasmi mereka:
 

 2.Lengkapkan Bio Nuffnang
 
Setelah anda mempunyai akaun anda sendiri, tahniah. Anda telah memulakan langkah pertama anda. Kemudian, sila teruskan untuk menamatkan data bio anda sendiri, seperti pekerjaan, maklumat kira-kira dan lain-lain blog anda Jika anda mempunyai masa, anda perlu membaca Bermula di laman Nuffnang, terdapat langkah-langkah oleh langkah-langkah panduan untuk pemula.

Complete Your Bio HERE 
Click to fill up/edit your bio

3. Tambah iklan ke dalam Blog (s) / Domain Anda


Setelah anda mempunyai akaun Nuffnang anda sendiri dengan bio lengkap anda dan blog (s), kini adalah masa untuk meletakkan beberapa iklan ke dalam blog anda sendiri (s) / domain (s). Dan ya, saya maksudkan anda boleh menambah iklan kepada beberapa tapak anda mempunyai, dengan itu meningkatkan penghasilan. 2 blog dengan trafik yang sama ertinya anda gonna mendapat 2x, dan 3 blog Nuffnang dan anda gonna 3x dan sebagainya.

3 jenis iklan boleh didapati:
1. Leaderboard (728 x 90)
2. Trade (160 x 300)
3. Large rectangle (336 x 280)

Jika anda komputer yang buta huruf, dan anda tidak tahu apa-apa mengenai HTML dan lain-lain, tidak ada kebimbangan. Terdapat langkah-langkah dengan panduan langkah-langkah bagaimana untuk menambah unit iklan ke dalam blogspot, wordpress anda, atau domain lain,

Add Your Ads HERE 
Click to add ads now
 
4.Contoh Nuffnang Pendapatan 
 
Metered Earnings VS Campaigns Earnings


 Seperti yang saya nyatakan sebelum ini, penulis blog akan dibayar oleh iklan mereka Published. Tetapi, terdapat sebenarnya 2 jenis iklan yang akan dijalankan.

1. MENDAPATKAN bermeter - Iklan diterbitkan bagi suatu tempoh tertentu, dan penulis blog hasil keuntungan dengan mendapat trafik yang mencukupi, dan RKPT.

Apakah CTR: Untuk memberi ganjaran kepada blog bagi pelaksanaan kempen yang baik, Nuffnang kini akan memberikan pendapatan bonus bagi blog yang mencapai JMK (Klik-melalui nisbah) sebanyak 0.2% atau lebih pada kempen baru yang berjalan pada blog mereka. Angka ini adalah berdasarkan piawaian industri purata.

2. KEMPEN PENDAPATAN - Iklan diterbitkan dengan jumlah yuran yang tertentu, dan akan dijalankan untuk tempoh yang singkat, dan penulis blog akan dibayar untuk yuran tetap.




Campaigns Earnings
 Contoh Pendapatan Kempen. Semua pendapatan Nuffnang akan dihantar melalui Cek Nuffnang..

5.TIP dan TRICKS tentang Nuffnang.
 
Mengoptimumkan pendapatan anda
Jika anda ke dalam pengiklanan dalam talian, terdapat banyak tips dan trik dalam talian di luar sana tentang bagaimana untuk memaksimumkan pendapatan anda. TETAPI, berapa banyak kita mampu untuk diikuti? dan berapa ramai daripada kita akan membelanjakan wang untuk membeli beberapa Ebooks untuk belajar bagaimana untuk meningkatkan trafik blog dan pendapatan anda?
 

Rules of Thumb

Berkata bahawa, terdapat beberapa Peraturan Thumb mana setiap penulis-penulis blog harus cuba untuk mencapai mempunyai pendapatan purata.

1. Perkara yang amat penting blog atau laman web sentiasa KANDUNGAN.

Tiada apa yang boleh mengalahkan ini. Jika anda mempunyai satu blog yang menarik dan menarik, cerita, maklumat, kemas kini, perisian, berkongsi dengan orang lain. Fakta-fakta ini cuba untuk berkongsi beberapa isu-isu semasa, ia boleh berada di dalam negara anda sendiri atau berita antarabangsa. Sila jangan memplagiat, atau copy dan paste kandungan anda dari laman web lain. Ini akan menandakan laman web anda di enjin carian sangat rendah kerana blog anda dilabelkan sebagai "sampah".

2. Cara yang mencukupi pelawat BARU dan Berangkat

Ya, blog anda mendapat hits dari orang-orang di seluruh dunia setiap hari, anda boleh mencapai hits harian 1000 jika anda menggunakan laman blog tertentu putaran. TETAPI, berapa ramai di antara mereka akan kekal, dan akan kembali untuk melawat blog anda lagi? Beberapa cara yang baik ialah dengan membina rangkaian kawan-kawan anda, boleh melalui Google Friends Connect, Pengikut Blog, Feed, dan sebagainya. Malah ada orang yang membuat Facebook mereka sendiri Kipas halaman untuk laman mereka, di mana orang akan dikaitkan dengan blog anda dalam beberapa cara.

3. Menjadikan iklan anda ASLI dan SELESA

Sesetengah pembaca adalah sangat 'alergi' untuk iklan, Jika mereka berfikir blog anda penuh dengan iklan, dan mempunyai kandungan sedikit, maka blog anda hanyalah satu blog yang mahu menjana wang cepat. Orang membaca blog-blog dari orang dengan semangat yang besar dan kepentingan mengenai blog. Warna-warna yang anda gunakan untuk template blog anda, iklan, juga memainkan peranan yang amat penting. Ini boleh membantu dalam mencapai RKPT anda, untuk mendapatkan beberapa pendapatan tambahan.

4. JANGAN TANYA ORANG UNTUK KLIK IKLAN ANDA

Ini adalah satu kesalahan yang sangat serius, dalam semua syarikat pengiklanan online. Semoga ia menjadi suatu tawaran langsung, seperti di kotak sembang, atau meletakkan nota yang meminta orang untuk klik iklan anda. Ini adalah no, dan iklan tidak berkhidmat maksud jika semua orang klik iklan kerana mereka ingin 'membantu' antara satu sama lain. Akaun anda akan mendapat diharamkan dan anda akan kehilangan apa sahaja yang anda telah usahakan. Sila JANGAN cuba ini.

5. Membuat PAGE RANK dan MENGEMBANGKAN Blog / Website anda

Tidak ada manusia adalah sebuah pulau. JANGAN solo, seorang wira atau heroin, cuba untuk menjalankan blog anda semata-mata. Anda memerlukan bantuan daripada orang lain untuk mempromosikan blog anda, atau membina Rank blog anda (PR) untuk mendapatkan berat badan yang mencukupi di dalam enjin carian. Jika anda melawat blog seseorang, dan ia adalah bernilai mengulas, biarkan mereka komen yang baik dan tulen. NO SPAM. Memberi komen sebagai balasan akan menghubungkan laman anda ke blog mereka apabila anda meletakkan URL anda. Berdasarkan ini link yang dipanggil balik, Google akan menentukan bagaimana berat adalah laman web anda dan bagaimana mereka harus kedudukan laman web anda. Kedudukan yang lebih tinggi bermakna peluang yang lebih tinggi untuk mendapatkan senarai teratas dalam enjin carian.

6. PELABURAN

Ini adalah kira-kira satu sesetengah yang mempunyai kepentingan yang serius dalam blogging dan berfikir blogging boleh mendapat pendapatan sebenar. Anda sentiasa boleh membeli domain dengan nama anda sendiri sudah tentu, dan bukannya menggunakan *. blogspot, atau *. wordpress dan lain-lain Menunjukkan orang lain laman web anda sebagai www.yoursite.com, menunjukkan bahawa anda serius mengenai blog, dan telefon anda maklumat yang boleh dipercayai. Mana-mana Ali, Abu atau Ah Meng boleh mendapatkan a blogspot *. dan memulakan blog dan pendapatan, TETAPI bukan semua orang boleh mempunyai domain sendiri. 

Contoh domain hosting yang terdapat di Malaysia: 

Exabytes 
Official Site
Internet Web Hosting 
Official Site
Best Malaysia Web Hosting
www.yeahhost.com.my
Free Domain! Most Reliable
Unlimited Email, 500GB Space

Malaysia Web Hosting

www.jomhosting.net
Cheapest From RM10/yr Fantastico
Unlimited Email& MySQL Support 24/7

Web Hosting Malaysia

ipserverone.com/Web+Hosting+Malaysia
100GB Disk Space, RM 149/Year
Host 10 sites Unlimited eMail/MySQL

Rackspace® Apps Hosting

www.rackspacehosting.com.my/AppHosting
12+ yrs serving Fortune 500 clients
Solutions for business of all sizes

10GB Web Hosting @ RM90

www.giztech.com.my
High Power, Reliable & Affordable
Fast Setup. 24/7 Support.

$7.49 Domain Names

www.maddogdomains.com
Register your domain today.
Free Blog, Hosting, Email & More!

RockSoft Web Hosting RM70

www.rocksoft.com.my
5 Datacenter, Cyberjaya Malaysia
Murah, Domain Percuma, Unlimited

Unlimited Hosting $2.95/m

www.exclusivehosting.net
Unlimited disk, unlimited traffic
tech support - max 1 hour response

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers