Kaedah Bloggers Gunakan Make Money Blogging: MindMap

Update: mindmap ini dicipta hanya beberapa bulan kerana saya berbincang mengenai pelbagai cara yang saya lihat blogger yang membuat wang dari blog mereka. Sudah tentu ia hanya calar permukaan - kerana terdapat kaedah baru yang bermunculan sepanjang masa.


Terdapat juga banyak yang boleh dikatakan kira-kira satu masing-masing dan bagaimana untuk melakukannya berkesan tetapi titik gambar rajah ini adalah untuk menunjukkan keluasan kemungkinan sebagai blogger banyak tersekat pada satu atau dua kaedah dan tidak melihat gambar besar.

Perkara lain yang layak disebut adalah bahawa saya tidak tahu mana-mana blogger yang menggunakan semua ini. Saya telah bereksperimen dengan banyak (dan eksperimen adalah utama kerana kerja-kerja yang lebih baik dalam beberapa khusus daripada yang lain) tetapi hari ini saya memberi tumpuan kepada beberapa daripada mereka - terutamanya mewujudkan produk maya, pengiklanan dan beberapa pemasaran affiliate dan program kesinambungan (dibayar kawasan masyarakat) .

Saya harap ini membantu - rasa bebas untuk berkongsi anda cadangan / tambahan / pengalaman dalam komen di bawah.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers