Adakah anda berasa seperti seorang yang gagal? Artikel berikut dibawah ini menerangkan apa itu kehebatan.

Adakah anda pernah berasa seperti anda agak teruk pada perniagaan anda?

Walaupun jumlah wang yang anda perolehi, atau jumlah masa yang anda telah dalam permainan, saya fikir ia adil untuk mengatakan bahawa kita semua berasa seperti kegagalan, dari semasa ke semasa.

Pada persidangan baru-baru ini, saya berpeluang mendengar Russell Simmons, Ted Turner dan Bill Clinton bercakap mengenai perniagaan dan kehidupan, dan tertarik dengan apa yang saya dengar.

Talian kegemaran saya dari Russell (Saya parafrasa), "Banyak usaha perniagaan terbesar saya ialah kegagalan sebelum mereka menjadi satu kejayaan. Ada yang gagal untuk selama enam tahun sebelum mereka melanda. Semua orang di sekeliling saya menganggap saya gila. Anda hanya perlu untuk tinggal di dalamnya. "

Menarik, kan? Beban perniagaan "kegagalan" yang datang dari seorang usahawan dengan nilai bersih pelbagai ghairah $ dianggarkan 340 juta.

Pada sidang yang sama, saya juga berpeluang hampir beberapa sungguh baik sehingga sihir dari David Blaine yang tiada tandingan. Saya tidak tahu bahawa banyak mengenai beliau sebelum mesyuarat beliau, tetapi biarlah saya memberitahu anda, bakat ini lelaki dari rantai.



Ketika aku sedang memegang daun terup di tangan saya, dia berjaya membuat mereka melompat, lusuh, flip dan benar-benar mengubah. Bercakap tentang rahang menjatuhkan. Selepas melepak dengan dia, saya menjadi sedikit obses dan pergi dalam talian untuk menonton segala-galanya yang saya dapat kira-kira feats berprofil tinggi yang lain.

Rupa-rupanya, David memberi ceramah TED menakjubkan tentang banyak cubaan untuk memecahkan rekod dunia untuk memegang di bawah air nafas.

Dia menarik beberapa aksi yang cukup gila dan keterlaluan untuk sampai ke sana. Dan, banyak cubaan gagal yang sangat awam. Seperti untuk lagu berjuta-juta dan berjuta-juta orang di seluruh dunia memerhatikannya gagal sebelum dia akhirnya berjaya dengan masa yang minda peniupan 17 minit dan 4.4 saat.

Di sebalik semua kritikan kekecewaan awam, dan rasa malu, Blaine terjebak kepadanya. Dia terus mengubah strategi beliau dan akhirnya mencapai matlamat itu. Dia terus menjadi salah satu pengkhayal yang paling legenda dan artis ketahanan masa kita.

Kemudian, ada kawan saya dan pemasar rakan-rakan, Frank Kern.

Bertukar daripada Frank, juga mempunyai beberapa seismik cantik tersandung dalam perniagaan (dia mendapat disaman oleh Feds dan hampir bankrap) sebelum menjadi salah satu yang paling sangat dihormati, yang tertinggi dibayar dan yang paling banyak dicari perunding pemasaran online dalam industri kita.


Side note: one of my favorite nuggets from a recent seminar was Frank’s response to a question on how to write a sales letter:  “You sit down and f*#cing do it.”  Gotta love that kind of simplicity.


Jadi apa yang menjadi persoalan di sini?

Sesiapa yang BerKuasa melakukan perkara-perkara yang besar dalam perniagaan dan kehidupan adalah terikat kepada "gagal" di sepanjang jalan.

Rasa seperti kegagalan adalah sebahagian semula jadi menjadi satu kejayaan. Ini sebenarnya satu perkara yang baik dan bererti anda mengambil tindakan dan meletakkan diri anda di luar sana. Yang adalah cara yang lebih daripada pengkritik yang paling dan TIDAK MAHU TERIMA mempunyai cajones lakukan.

Saya akan menjadi yang pertama untuk mengakui saya merasa seperti kegagalan. Kerap. Saya telah dibakar melalui banyak pengaturcara menyewa wang tunai, masa dan tenaga, pembantu maya dan pereka untuk projek-projek yang tidak pernah melihat cahaya hari. Sudah tentu, saya belajar sesuatu daripada pengalaman masing-masing, tetapi pada masa yang sama, mereka tepat boleh dianggap sebagai "kegagalan" terlalu.

Berikut adalah bottom line.

Rasa seperti kegagalan adalah perkara biasa. Ia bermaksud anda manusia seperti kita yang lain. Baru baik bahawa anda sebenarnya dalam permainan dan bukannya duduk di luar.

Kejayaan yang legendaris di mana-mana bidang memerlukan satu tan tongkat-untuk-Bilut-.

Apabila anda tahu anda bermakna kepada kelahiran idea kepada kewujudan, mengambil dari Russell, David, Frank dan bagimu benar-benar rasa seperti kegagalan selalunya bermakna anda ketika jauhnya dari kejayaan terbesar anda.

Tentang Pengarang

Marie Forleo adalah seorang pakar pemasaran dan gaya hidup yang mengajar usahawan untuk hidup Kaya, Happy & Hot. Jika anda menikmati artikel ini, menyertai lebih daripada 40,000 orang lain yang mendapat video latihan perniagaan mingguan di www.marieforleo.com (Pendaftaran adalah PERCUMA!).


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers