Jika kita meneliti tentang tanda hari kiamat

Jika kita meneliti tentang tanda hari kiamat,kita akan mengetahui Dajjal akan dibunuh oleh Nabi Isa AS..Jadi semua kita tahu bahawa Dajjal yang akan muncul dulu.

Tapi kenapa saya kaitkan Dajjal dengan tajuk kita pada malam ini iaitu Wang kertas dan emas??

Sejak zaman dulu,orang islam menggunakan emas dan perak dalam segala urusan.Ramainya manusia yang gunakan emas bersamaan dengan ramainya manusia yang menggunakan wang kertas pada masa ini.

Tetapi setiap kerjaan pada masa kini memerlukan wang kertas, tak kira kerajaan Dajjal atau Kerajaan Nabi Isa As. Allah S.W.T sebagai jurutera pencipta manusia tentulah tahu apa yang terbaik untuk ciptaannya. Hari ini, kita tolak emas sebagai wang. Kita terima wang kertas.

Wang kertas jika dikaji asal-usulnya, ia hanyalah surat hutang yang mewakili jumlah emas.Wang kertas mula beroperasi pada tahun 1910.Jika anda membaca buku "The Creature From Jekyll Island", penipuan wang kertas dimulakan oleh satu organisasi yang kita panggil sebagai Freemason sekarang.

Buku itu menceritakan tentang perjumpaan rahsia Amerika dan keluarga Rotchild di Pulau Jerkyll.Selepas pertemuan itu,tertubuhnya Federal Reserve Department(FRD).Presiden Amerika yang menentang FRD dibunuh oleh kumpulan ini dan digantikan dengan boneka mereka.

Dari saat itu sehingga kini kita masih menjadi hamba kepada hutang dan RIBA.Setiap sistem dalam negara kita juga menjadi hamba kepada Rothchild.Dengan sistem ini "Orang Kaya Bertambah Kaya,Yang miskin Bertambah Miskin"..

Sebab itu kita kena balik kepada Quran Dan Sunnah Nabi Saw.Ikuti cara Islam dalam segala amalan kita.Semoga Allah menjadikan kita pengikut Imam Mahdi dan jauhi dari Dajjal.

Jika kita meneliti tentang tanda hari kiamat,kita akan mengetahui Dajjal akan dibunuh oleh Nabi Isa AS..Jadi semua kita tahu bahawa Dajjal yang akan muncul dulu.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers