#MakeMoneyOnline Hari nie is nak flip Innity

#MakeMoneyOnline Hari nie is nak flip Innity

#MakeMoneyOnline Hari nie is nak flip Innity dengan additional ad dari ad network yang lain-lain seperti clickbank serta Ashadee untuk maksimumkan income.

Kenapa nak flip? Innity xbagus kah? Innity bagus, malah is campur Nuffnang sekali, dengan Meridian Sovrn(lijit) dan jugak Geniee, akan datang lain2 ppc dan cpm ad network akan is masukkan dalam additional ad flip.

Apa maksud Additional flip ad nie? Ok tu bahasa is guna untuk faham kan diri is, kalau korang nak tahu, Innity ada build-in ad rotator untuk static banner add dengan upload banner, mahupun html code serta javascript ad support.

So kalau lah pengisian ad untuk channel korang kurang atau kekosongan Innity akan automatiknya mengisi dengan additional ad yang telah korang setting. Ataupun dia akan randomly rotate ad-ad yang ada dalam additional ad slot untuk reduce impression cpm terhadap ad dorang so client dorang xlah merungut sebab kehabisan credit advertise bila advertise kat blog korang.

So sistem auto random rotation additional ads nie sepatutnya Google Adsense mu ada function nie sebab dorang yang banyak iklan, dok harap kat DoubleClick yang rotate untuk dorang, last-last dia cop kita fraud, is pernah lost USD 5k dengan Adsense sebba dorang cakap is fraud, traffic Malaysia depa xsuka masa tu, siot, ala macam depa sekoq jea ada advertising platform kan?

Boleh Blah la lu #Adsense belambak lagi advertiser, so jangan givceup kalau kena fraud, (yang sebenarnya Google Scam korang hahahahaha padan muka) sebab masih banyak lagi alternatif advertiser kat luaq sana.

Kalau kata yang suka main blogwalking is syorkn korang cari advettiser CPM punya, makan impression punya earning, memang sikit tapi impression yang banyak dan kerap memang menguntungkan tapi jangan la menipu pulok dengan pakai robot atau sebagainya, kalau korang bloh exchange anta email bagi tau traffic korang banyak datang dari traffic exchange macam ping arrogator, widget dan sebaginya.

Dorang setuju baru letak ad dorang, dorang xreply cari lain advertiser. Tapi is syorkan korang naikkan traffic blog memsing sampai qualify untuk dapat register dengan #Innity, sebab ada additional alternatif ad dan eh letak #Clickbank ad mahupun #Ashadee.

Oklah sampai sini jer is nak merepek is nak sambung masukkan ad dalam rotator, is tak tau lagi innity nak allow ke dak belambak2 alternatif ad hehehehe.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers