Rahsia Illuminati Disebalik RM10

Rahsia Illuminati Disebalik RM10

Rahsia Illuminati Disebalik RM10 eh ada gak ker rahsia dorang kat duit kiter? Mesti lah ada, Bank Negara tu milik siapa??

Secara tak langsung perancangan serta plan yang terjadi dalam sesuatu negara pasti akn didedahkan secara tak langsung di depan mata kita sendiri. Yaa pada note fiat, kat mana lagi? Rothschild style lah kata kan takkan dia nak biar note Malaysia tanpa plannyer yang terperinci itu?

Apa yang ada pada note RM10? Ada kapal terbang, then kapal laut, dan jugak keretapi. So kapal terbng sudah, kapal laut pun sudah maybe akan repeat lagi dan next target mesti keretapi. Kenapa prejuis sangat dengan note MYR nie?? Bukan prejudis daaa logo pun Pharaoh Hound (sejenis anjing dari Mesir) logo tew yang kita simpan dalam dompet kita, dalam tabung masjid kita tabung surau dan pelbagai lagi lah.

So nak baut apa kalau dah macam tu jadinya? Kita redha kan aja lah keadaan kita adalah darurat. Kalau betul kita demokrasi dan merdeka kenapa perlu pakai note MYR? kenapa tak pakai Dinar dan Dirham Islam?

Memang banyak persoalan kalau nak merungkai mesteri nie yang dimana Dajjal dah merancang lebih 2 ribu tahun lalu. Sementara menunggu Mim terakhir memang teruk kita dikerjakan Yahudi. So dapat jer note2 MYR tak payah lah nak niat simpan banyak2, is sarankan korang pegi kedai emas, dan beli emas banyak2.



Minat ketul emas besar2 pegi Public Gold sekarang emas dorang lah yan paling murah dalam pasaran so rebut peluang nie tukar MYR ke emas dan perak secept mungkin.


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers