Nuffnang CPUV Earnings Ke 17

Nuffnang, CPUV, Ke, 17, www.iskandarx.com.my


Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog iskandarX Society. Kali nie is nak berterima kasih lah, kepada Nuffnang kerana sudi recomen is kepada Advertiser untuk Campaign CPUV tu.

Kalau tak silap is akaun Nuffnang utama is nie dah ke 17 tak campur dengan akaun pendua yang is create untuk percubaan dahulu tu, bukan atas niat nak earning lebih tapi is try cuba nak campur adukkan Nuffnang dengan PPC Network yang lain, tapi ternyata PPc Network yang lain memang hampeh.

Bagi yang tak dapat CPUv tu, jangan putus asa sebab apa tau? Sebab CPUv nie pun tetiba ja apprear eraningnya kat CPUV column is tu, tak perasan pun dia dok ada, perasan pun time nak check clicker CTR rate je.

Tapi ada gak is baca blog orang lain CPUV dorang berjalan dan masih lagi berjalan, untung kalau dapat macam tu betul tak? Maybe Advertiser tak berapa berani beli trafik kat iskandarX.com.my nie kowt? Entahlah kita buat je keja kita sebagai blogger, blogging, blogging dan blogging. Jangan berhenti selagi ada duit nak bayar bil elektrik dan bil Streamyx ok?

Kalau korang perasan blog2 yang famous2 PR sampai 9 tu semuanya korang boleh tengok tiada iklan pun sama ada daripada GA mahupun yang lain2 CPC atau pun eCPM. Kosong je, yang ada cuma iklan berbayar bulanan punya je.

Tapi nak jadi macam tu memang makan tahun, serius is cakap, nak dapat duit dengan blog review pun kena ada PR4 keatas dan berbahasa English sahaja, bahasa lain tak leh buat, orang xnak, eleh penampaq baru tau ngada-ngada kan? Tapi itu lah (dengan blogging review affiliate) yang buatkan Super Blogger like John Chow dan Jeremy Schoemaker boleh jadi billionaire dah pun (kalau tak tolak duit bil utility, maintainer dan bil hosting apa yellow semua memang billion la dorang dah cekau).

Ok is nak ucapkan ribuan terima kasih kepada Nuffnang dan juga Advertiser Xaxis May - Women Channel, dan juga paling tak lupa jutaan terima kasih beribu-ribu lemon pada kesemua pengunjung dan pembaca setia blog is nie. Tanpa korang semua siapalah iskandarX kan? Terima kasih, jumpa lagi di entri yang lain, Assalammualaikum.

Comments

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers