Laporan Trafik iskandarX Society 10-2-2013

Laporan Trafik iskandarX Society, Nuffnang, blogging tips, SEO, backlink

Aku Berlindung Dengan Nama Allah S.W.T Daripada Godaan Syaitan Yang Direjam, Dengan Nama Allah S.W.T Yang Maha Pemurah Lagi Maha Pengasihani, Aku Bersaksi Bahawa Tiada Tuhan Yang Layak Disembah Melainkan Allah S.W.T Dan Aku Bersaksi Bahawa Nabi Muhammad S.A.W Itu Pesuruh Allah S.W.T. Assalammualaikum W.b.t dan salam sejahtera kepada semua pembaca blog iskandarX Society serta kawan2 dan juga sahabat2 sekalin.

Laporan Trafik iskandarX Society, Nuffnang, blogging tips, SEO, backlink

Seperti tajuk diatas, sekarang pukul 11.44 Malam, bertarikh 10-2-2013, dan apa yang is nampak disini adalah trafik blog is nie mencanak2 sampai ke 3k UV, sebelum nie dah naik 1k hingga 2k UV tapi is tak ambik pot, tapi malam nie is rasa is nak mulakan laporan bagi trafik yang datang ke blog is nie.

Terkezut tu pun ada gak sebab backlinking yang is buat minggu lepas nampaknya mendatangkan hasil sikit, dan is harap Pihak Nuffnang lepas nie akan bagi CPUV pada is, insyaallah. Dalam membina backlink nie jangan lah sampai korang spam orang ok? buat cara old school pun takper biar lambat asalkan tak kena deleted blog hahhaahaahha.

Comments

  1. Wah terbaik bro.. Nanti boleh share tips sikit kat AA ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. errkkk, boleh aja AA leh search whole blog is nie banyak tips yang is dah sumbat, kalu tak faham sila tanya, is akan buat tutorial yang hanya berpandukan pada soalan supaya orang lebih faham, is tak nak kasi tips rambang yang mana hanya membuatkan webmaster atau blogger lain keliru dan pening kepala.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers