Strategi Terkenal Membina Pautan untuk Laman Sesawang Baru


SEO, link building, blogging, Strategi, Terkenal, Membina, Pautan, untuk, Laman, Sesawang, Baru

Membina link ke laman web baru adalah tidak mudah. Ia memerlukan banyak dedikasi untuk meningkatkan penglihatan laman web untuk link. Jadi bagaimana anda pergi tentang membina link ke laman jenama baru? Mari kita lihat di beberapa strategi yang menghubungkan berkesan untuk membantu anda mencapai ini.

1. Menggunakan rangkaian peribadi anda sendiri

Mendapat pautan dari keluarga, kawan-kawan, rakan-rakan dan pelanggan dengan kehadiran dalam talian adalah salah satu cara yang sangat diterima bermula kempen bangunan pautan. Apa yang anda perlu lakukan adalah menghubungi atau email keluarga dan rakan-rakan anda dan meminta mereka untuk meletakkan pautan ke tapak baru anda pada mereka. Beritahu mereka, betapa pentingnya ia adalah untuk membina hubungan dan mereka pasti akan meminta untuk pautan pada laman web anda juga. Sejak anda telah memupuk hubungan dengan keluarga dan rakan-rakan anda, mereka mungkin akan menyuarakan sokongan mereka untuk anda di laman web mereka sendiri. Anda boleh cuba strategi yang sama dengan laman media sosial lain seperti Facebook, Myspace, Twitter, dan lain-lain

2. Mendapatkan orang untuk melihat dan membaca kandungan anda

Orang yang dapat menghubungkan kepada kandungan anda hanya jika mereka mendapati ia di tempat pertama. Untuk mencapai matlamat ini, anda perlu untuk mewujudkan kandungan yang unik dan menarik. Elakkan dari menulis perenggan raksasa, sebaliknya, berpecah mereka menjadi kepingan lebih kecil. Pastikan kandungan anda adalah bebas daripada kesilapan tatabahasa dan ejaan. Dapatkan kandungan anda diterjemahkan ke dalam bahasa tempatan supaya linkers potensi anda yang tidak berbahasa Inggeris akan mendapati ia mudah untuk dibaca. Strategi ini meningkatkan kedua-dua kebolehbacaan dan linkability.

3. Beri dan berhubung dengan blogger

Anda akan terkejut untuk mengetahui bahawa setiap seorang daripada kita telah berbakat dengan bakat yang berguna kepada orang lain. Sebagai contoh, anda boleh membantu amal dalam mereka bentuk laman web mereka atau membantu mereka dari segi kewangan. Sebagai pertukaran, anda boleh meminta dan mendapatkan pautan ke laman web anda daripada mereka.

4. Membantu Webmaster

Salah satu bangunan terbaik strategi pautan membantu webmaster. Dengan melakukan mereka nikmat, anda lebih cenderung untuk mendapatkan link. Sebagai contoh, anda boleh mencari kesilapan tatabahasa dan ejaan, memberitahu webmaster dan permintaan untuk pautan pada halaman berkenaan. Jika artikel hilang beberapa maklumat atau keperluan yang dihuraikan, anda boleh mendekati kepada webmaster dan bertanya jika anda boleh mengisi butiran mereka.

5. Tarikan Link

Kadang-kadang anda perlu untuk mewujudkan kandungan yang secara semula jadi menarik link. Ini menjimatkan masa anda mendapatkan mereka secara manual dan memandu trafik ke blog anda. Jika terdapat kontroversi dalam industri anda, jangan teragak-agak untuk menulis pos pada pandangan lawan. Jika anda bekerja keluar dengan cepat dan kebanyakan mereka bersetuju dengan anda, anda adalah seorang blogger atas menarik link dari penyokong anda.

6. Akhbar-akhbar tempatan

Anda boleh menyumbang, pendita pembantu dan menambah wawasan untuk surat khabar online secara tetap. Ini membantu anda dalam mewujudkan kesedaran mengenai syarikat anda dan trafik memandu ke laman web anda.

7. Tulis Perkara dan Menyerahkan kepada Direktori Online

Mencipta artikel unik dan mengemukakannya kepada direktori dalam talian adalah cara terbaik untuk meningkatkan link laman web anda. Tetapi pastikan untuk mengemukakan kepada direktori terkemuka yang khusus untuk perniagaan anda. Selepas mengemukakan, anda perlu mengisi semua maklumat yang mereka meminta dalam sumber pengarang atau kotak bio di akhir artikel. Oleh itu mengemukakan kepada direktori talian membantu dalam hubungan yang jauh lebih besar dan jangkauan yang lebih baik kepada penonton sasaran.
Ini adalah strategi yang sangat baik untuk pemilik laman web baru untuk membina hubungan.

Comments

  1. Replies
    1. hehehe a'aa tapi is perbetulkan banyak gak perkataan, sebab tak kena dengan ayat pun dia translate. Tapi step dia walaupun ayat bercamuk step tetap ok kalau nak praktik dalam seo nie.

      Delete

Post a Comment

Follow My Twitter http://twitter.com/iskandarX @iskandarX
Follow My Facebook http://facebook.ocm/iskandarX
Follow My Blog http://feeds.feedburner.com/IskandarxSociety-MakeMoneyOnlineIskandarxStylo
Follow Me on Google ++ https://plus.google.com/u/0/102871867053782912924
Jika Artikel ini Memuaskan Hati Anda, Sila Tulis Review Untuk Kami di: http://www.alexa.com/write/review/iskandarx.com.my

Please Use Proper Words To Comment. Do not put your site or any url link inside comment box please or I will remove the comment.


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers