Errrkk Humphrey Simmons Ditemui Mati dalam Perut Jerung

Memang mengerikan apabila mati di baham jerung nie, is pun memang sereyau (goyang gak aaa) dengan jerung nie sebab is dah lama tinggai ilmu laut nie.


Bercuti Hari Buruh, jurubank Bahamian pelaburan, Humphrey Simmons, berjuang yu, ditangkap yu, menjumpai mayat di dalam, dan mungkin telah diselesaikan misteri.

Bahamian Tribune mendedahkan kisah salah satu memancing yang paling epik yang pernah.
Xanthos Investment Simmons Humphrey, yang telah memancing dengan rakan-rakan Keith Ferguson dan Stanley Bernard pada hari Sabtu, tiba-tiba ditangkap "luar biasa berat" Tiger jerung on-line.

Beliau memberitahu Tribune Bahamian:

"Selepas kira-kira 45 minit kita ditarik ke atas ikan, dan yu mengambil ia."

"Walaupun menarik baris saya, saya perasan bahawa ia adalah berat tambahan. Saya dipanggil" Boy "(Stanley Bernard) dan bertanya kepadanya untuk pergi mendapatkan pistol ditembak."

Simmons mengatakan jerung biasanya memotong barisan atau pecah ia secepat dia melihat cahaya matahari, tetapi yang satu ini terus berjuang.








"Dia tidak boleh mendapatkan kerapu kerana ia adalah juga on-line saya."
Secepat yu mencapai permukaan, kawan Simmons ', Bernard, ditembak kepadanya beberapa kali di kepala. Dan kemudian sesuatu yang kasar berlaku.

Dari Tribune:

"Kami mengikat tali sekitar sirip ekornya, dan menarik dia ke arah bot. Kami telah pergi untuk mengurangkan cangkuk keluar dari mulutnya dan biarkan dia pergi apabila dia regurgitated kaki manusia - utuh dari lutut ke bawah. Ia kini kira-kira pukul 10 pagi. "

Sebaik sahaja mereka melihat kaki, Simmons berkata, dan berbau "busuk" datang dari dalam "besar" yu perut, mereka tahu mereka terpaksa membawa yu ke pantai.
"Kami fikir bahawa mungkin ada lebih banyak badan-badan di dalam."

Mereka menarik di port Nassau pendek manakala kemudian, potong membuka badan jerung, dan menemui bahagian-bahagian badan yang lebih di dalam: kaki terputus betul, dua tangan terputus dan batang tubuh dalam dua bahagian. Tiada merupakan ketua.

Badan yang tidak dikenali, seorang lelaki, dipercayai lemas sebelum yu makan dia dan boleh memberi kesimpulan kepada satu kematian misteri baru-baru ini di pulau itu. Terdapat tiga lelaki yang dilaporkan hilang di laut baru-baru ini. Pegawai berharap mereka boleh ID lelaki Simmons dan kawan-kawannya didapati sebagai salah satu lelaki yang hilang.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers