Biar betul NuffnangX Google Chrome detect As Malware infected?

Korang baca tajuk entri is kali nie memang betul dan korang juga tidak stone apa apa barang atau bukan bermimpi di siang hari mahupun tengah mengigau. is tengah nak masuk ke NuffnangX nak update codex untuk Nuffnang comment tetiba bila is klik go to NuffnangX terus keluar warning page Google Chrome pasal web tu ada malware.

What's going on right here ha??? May some one tell me what the hell is this about? By the way congrat to NuggnangX sebab dah conquer dunia blogosphere seantero dunia secara drastik dan berkesan dan macam2 lagi huhuuuuu.


Disebabkan is serv Nuffnang Ads, dengan blog is sekali di kategorikan dalam malware jugak. Kurang ajar betul la sekali is backhand baru dorang berterabur gigi tu.


is harap Nuffnang dan NuffnangX boleh solved kan permasalahan dan salah faham ini secepat mungkin yerr? Kalau tidak dah la kitaorang nie bukan selebriti blogger, kena pulak Malware warning saper yang nak singgah kat blog kita orang nie kan? Kesian la sikit ok? Xnak take action takper but place in your mind, where is your professional work etiquette? is bukan nak marah atau apa apa is cuma blogger, is tulis apa yang is rasa, lalui, pengalaman dan perasaan is sendiri ok? Take care, thanks sebab baca entri is yang tak penting nie.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers