STYLE INSIDER: JEN VENDITTI

GAYA DALAMAN: JEN VENDITTI
Pengarah pemutus dan mekar gaya pembikin filem ini adalah semua tentang mengejar

Di apartmen cerah beliau Williamsburg, Brooklyn,, pemutus pengarah dan pembikin filem dokumentari Jennifer Venditti bertenaga menarik keping kegemaran dari almari dia. Pertama, ia adalah satu gaya 60-an, bunga-cetak satu keping baju renang. "Bukankah ini hebat?" dia meminta. "Saya mendapat di kedai vintaj di Prague semasa melawat kawan saya yang telah bekerja pada Everything filem Liev Schreiber Adakah Bercahaya." Seterusnya dia menggali parit London Kabut (tangan-me-down dari neneknya), diikuti oleh baju putih, Christian Dior lelaki berkolar hadiah dari Sinematografer yang bekerja pada debut directorial beliau, Billy Kid. "Saya bukan orang trend," katanya, mengikat rambut beliau kembali ke dalam menyimpul. "Saya tidak suka melihat tersusun-Saya suka perkara yang boleh dibuang dari sedikit. Saya mahu melihat jiwa di sebalik pakaian."



Venditti telah dibuat kerjaya mencari backstory. Untuk dekad yang lalu, asli New York telah pergi untuk pemutus pengarah untuk pereka fesyen seperti Marc Jacobs dan untuk iklan sinematik seperti satu dia baru-baru ini melakukan untuk Levi. Ia adalah di tempat kerja pemutus bahawa dia bertemu dengan seorang remaja bijak tetapi bermasalah kini subjek dokumentari, beliau yang memenangi Ciri-ciri Dokumentari didambakan Best hadiah di Selatan oleh Southwest Festival Filem Mac. "Saya kira-kira mengembangkan idea rakyat kecantikan," Venditti kata-peraturan dia juga terpakai kepada fesyen.

Sekarang, Venditti ke mencampurkan kepingan yang tidak diduga, seperti talkum pendek wanita ruang-umur dari Balenciaga dengan bulu OBAMA but dan pakaian Mayle gaya Victoria. Tetapi untuk diri diterangkan fesyen bunglon, prosesnya adalah seperti penting sebagai mencari, sama ada yang bermakna memburu wanita yg menarik perhatian tidur dalam koleksi Comme des Garçons atau melawat butik Michigan dan mencari diskaun Junya Watanabe anorak yang akan lama habis dijual di New York. "Sama ada ia filem, pemutus, atau fesyen, ia adalah aspek detektif saya suka. Saya sentiasa mencari untuk penemuan itu."

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers