Part 2: Cari Duit Dekat Google. UK Style !

Ini adalah email dari Otai Raja kamil kepada is:

Nah, dalam email ni, saya kongsi cara buat duit gaya orang UK !
Style, serius !

Untuk paparan yang Power Rangers dan Lip-lap Lampu Raya, sila klik
"Always display image"












-------------------------------------------------------------------------------------

Sebelum saya share cara buat duit Style orang UK dekat tenet dengan
anda,
saya nak jawab satu soalan yang saya baru dapat tadi.

"RK kat UK makan apa? Boleh hidup ke?"

Serius, ni soalan yang paling comel saya dapat hari ni. :)

Ok. Saya jawab je lah kat sini, karang ramai pula yang tanya
soalan-soalan
comel ni lagi. hihi.

Ok. Kat sini, hari-hari saya makan nasi.
Setiap 2 hari, masak lauk lain.

Best dekat sini, makanan lambat rosak. Dalam 2 hari, tak
perlu panas-panas, makanan masih lagi elok.

Hari tu, saya ada rakam video pergi beli barang dekat kedai
runcit di sini.

Kalau nak tengok, boleh tengok dekat sini.
http://on.fb.me/P2xDYG

ok ok, fokus.... !

Dalam Part 2 ni, saya akan kongsikan cara buat duit secara online,
style orang UK.

Saya dah tahu benda ni dah lama dah, cuma tak beri perhatian sangat.

Cara amat simple, dan mungkin anda pun ada terfikir. Persoalannya,
kalau berfikir je, tapi tak buat apa-apa, duit boleh datang sendiri
ke?

Duit : Abang, nama saya duit. Boleh saya tumpang masuk wallet abang?
Abang : Tak boleh lah dik. Abang tengah berfikir lagi ni.


hehe......


Ok, apa diorang buat ialah, diorang search dekat google,
benda-benda free, kemudian, kumpul dan JUAL !

Tak jelas?

Takpe, saya outline kan langkah demi langkah.

Langkah Satu :-
Tentukan apa yang sedang demand sekarang ni?

Katakan, Vector Photoshop


Langkah Dua :-
Search dekat google, "Free Vector Photoshop"

Langkah Tiga :-
cari dalam 100 Vector Photoshop yang percuma, download dan simpan
dalam folder.

Kalau dapat simpan, di mana sumber Vector tu, lagi bagus.

Langkah Empat :-
Kumpul lagi 100 Vector Photoshop yang berlainan, download dan
simpan dalam folder lain.

Langkah Lima :-
Buat lah dalam 5,6 folder, dapat 10 lagi bagus.


Langkah Enam :-
Cari budak-budak yang gile photoshop, offer dekat dia
koleksi vector tadi.

Tak yah mahal-mahal, satu folder : RM10 je.

Kalau 100 orang, dah RM1000

Kan tadi ada 10 folder? Kali RM1000, tak RM10,000?

Modal? Masa, kesabaran, dan bil internet dan letrik.

hehe....

Niche yang sedang demand :-
1. template wordpress
2. template blogspot
3. PLR [nama niche]
4. template powerpoint

Selamat mencuba !
Simple je kan? Orang UK boleh buat, kenapa anda tak
boleh buat? :D

Mana nak jual? Tak yah pening-pening, offer je lah dekat sini,
http://on.fb.me/QJyuUq

Ada satu lagi tip yang saya nak kongsikan dengan anda.
Tapi sebelum tu, saya nak ajak kita muhasabah kejap.

Hari ni dah 6 Ramadhan.

Adakah kita telah baca 6 Juzuk Al-Quran?

Kalau dah, Alhamdulillah. :)

Kalau ada anak-anak, ajar dan ajaklah diorang baca Al-Quran sekali.

Sebut tentang Al-Quran, cuba tengok offer kawan saya ni.

"Pen Al-Quran Digital Membantu Anak Saya membaca Al-Quran dengan
Pantas. Anak saya sukakannya.."

Testimoni Pn Salmah Dari Sarawak~

Gandakan Amalan Bulan Puasa Anda.
PERCUMA! Hari ini(26 July) dan juga Esok SAHAJA:

1. Tasbih Digital
2. Panduan Haji Umrah
3. Kamus Bahasa Arab

Untuk Maklumat Lanjut:
Layari http://bit.ly/KedaiQuranDigital (Klik SINI)
Call/SMS 019-3749546 (En Faris)

Buat Duit Copy-Paste Link Website !

Apa? Buat duit dengan copy paste link website?
Boleh ke?
Logik ke?
Macam mana?

hehehe.....
Rilek, rilek .... saya explain satu per satu.

Mungkin anda pernah dengar tentang buat duit dengan promosi
produk orang. Atau buat duit dengan Affiliate. Pernah kan?

Sebenarnya, benda yang sama je.

Ok, cara simple je ni.

Langkah 1 :-
Pilih produk yang sesuai.
Kalau tak tahu cara nak pilih produk yang sesuai, boleh
belajar PERCUMA di sini,
http://bit.ly/OcE4Oa


Langkah 2 :-
Bila anda dah jumpa produk yang sesuai, cari pula kawan-kawan anda
yang anda rasa dia berminat atau ada potensi untuk dapatkan produk
tu


Langkah 3 :-
Copy paste je ayat ni, kemudian email/PM kawan anda tadi

---Mula---
Salam [nama kawan],
weh aku rasa benda ni,
[link affiliate]

Sesuai dengan hang lah.
Cuba hang tengok sat
--Tamat---

Simple je ayat tu, tapi power dan biasanya berkesan.

Pastikan anda ikut tiga-tiga langkah ni betul-betul untuk
kesan yang mujarab. hehe :)

Kalau nak lagi banyak ilmu affiliate ni,
boleh belajar PERCUMA dekat sini,
http://bit.ly/kursus_affiliate_online

Orait, lepas ni, dalam Part 3 dan email terakhir daripada saya hari
ni,
Nantikan email yang bertajuk, "Bagaimana Nak Pow Duit Kakitangan
Kerajaan"

hehe......

tunggu.......

Ikhlas;
Raja Kamil


This message was sent by:
Raja Kamil Parit 1, Sg. Besar,
Selangor, 45300,
Malaysia.

Nuffnang

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers