iskandarX Society SEO - Bagaimanakah Laman Sosial Media Web Mempengaruhi Google'' s Search Landskap Sejagat?



Bagaimanakah Sosial Laman Web Media Mempengaruhi Landskap Search Universal Google?

Laman web media sosial telah menjadi semakin popular. Dengan peralihan ini, Google telah mula perlahan-lahan menambah "Search Sejagat" penyenaraian keputusan enjin semasa carian, dan dengan itu, laman web media sosial menduduki lebih banyak penyenaraian kata kunci. Ini adalah terutamanya oleh produk media sosial dan laman blog hosting secara besar-besaran, kandungan dijana pengguna dan sifat virus belakang-link yang dicipta daripada sumber web sosial yang dipercayai.




Melayari World Wide Web telah mendapat lebih mudah, dan pengguna kini mempunyai lebih banyak pengalaman mengenai talian platform multi-media. Hasilnya, video, podcast, blog, imej, dan RSS laman web berasaskan telah melihat peningkatan yang utama dalam penglibatan pengguna. Selain itu, laman web seperti YouTube, MySpace, FaceBook, dan Del.icio.us setiap mempunyai berjuta-juta pengguna berdaftar yang berinteraksi dengan satu sama lain pada setiap hari. Disebabkan sifat ini komuniti sosial Google telah meletakkan lebih penting pada pautan yang mata kepada laman web dari portal itu. Orang dan organisasi di seluruh dunia mula menyedari kesan bahawa media sosial ke atas masyarakat dalam talian. Selepas itu, enjin carian seperti Google menembusi ini, dan kita akan melihat kesan yang benar bahawa media sosial yang membuat merentasi aspek gandaan Internet, khususnya, landskap Universal Search Google.

Kebanyakan SEO profesional tahu bahawa untuk mencapai pangkat hebat untuk pelanggan mereka, mereka perlu memiliki optimum "Link Cinta Google" di mana media sosial Laman web ini memberi mereka campuran yang berkualiti tinggi, satu cara kembali-links dan peningkatan pendedahan jenama. Sifat algoritma ranking Google berdasarkan tanggapan demokrasi satu Web master yang menghubungkan kepada yang lain sebagai undi keyakinan untuk laman itu sebagai sumber dalam talian. Laman web media sosial yang dikenali sebagai folksonomies, iaitu, penandaan kerjasama, pengindeksan sosial, dan lain-lain yang menyediakan Google dengan tolok yang lebih baik mengukur struktur luaran laman web yang menghubungkan dan pendedahan dalam talian dari pendirian yang benar-benar demokratik.

Bagaimana media sosial mengubah Landskap Search Universal Google?

Google telah mula memaparkan video, berita, dan lain-lain bentuk kandungan multi-media dalam hasil carian biasa. Apakah ini benar-benar bermakna, dan bagaimana ia memberi kesan kepada mereka laman web yang berbangga diri mereka dalam kedudukan muka surat pertama? Pertama, sebagai landskap Search Universal Google menggabungkan pelbagai aspek proses carian dalam usaha untuk menyediakan Pengguna Web dengan yang lebih menyeluruh SERP, laman web yang tidak tidak mengambil kira itu kesan bahawa media sosial yang mempunyai seluruh Web, akan menjadi masuk untuk kebangkitan biadap sebagai penurunan kedudukan kata kunci laman web mereka. Tuan web miskin yang sedang memegang penyenaraian 8-10 berpotensi mempunyai kejatuhan kedudukan mereka ke laman kedua kerana kandungan baru akan mengambil tempat dalam ruang carian Google. Kedua, landskap Search Universal Google bukan sahaja memberi kesan kepada pemilik laman web, tetapi juga tuan web dan pengoptimal Search Engine. Dengan peralihan ke arah Search Universal, tuan Web dan SEO'ers yang akan mempunyai bekerja dua kali ganda lebih keras untuk pelanggan mereka untuk memastikan mereka mengekalkan kedudukan berdaya saing dalam senarai carian Google dengan mencari cara-cara kreatif untuk mendapatkan kandungan mereka untuk muncul di tapak media sosial di seluruh web.

Terdapat pelbagai media sosial dan laman web khusus multi-media yang wujud dalam talian dan menunjukkan pertumbuhan yang pesat pada setiap bulan. Dengan Google progresif memaparkan hasil carian dalam SERP biasa ada Sejagat ia adalah jelas bahawa akan ada beberapa perubahan besar di jalan mengenai bagaimana mereka memaparkan maklumat kepada pengguna. Salah satu kebimbangan utama Google, seperti yang ditunjukkan dalam penciptaan mereka platform Search Sejagat baru-baru ini, adalah keupayaan untuk menyediakan pengguna dengan hasil carian yang relevan. Melalui peralihan ini, dan untuk menyediakan data berkualiti lebih tinggi kepada pengguna akhir, mereka mesti menyusun data daripada pelbagai sumber, iaitu, video, berita, buku, imej, dan sebagainya. Dalam usaha untuk SEO profesional dan pemilik laman web mempunyai kunci yang lebih tinggi kedudukan perkataan dalam gabungan ini hasil carian eklektik, mereka harus memastikan kandungan multi-media mereka sedang dipaparkan dengan betul dan saluran media sosial yang betul dalam talian.

Apakah faedah media pemasaran sosial?

Ia bukan sahaja penting untuk menggunakan pemasaran media sosial untuk peningkatan dalam penglihatan secara online melalui Search results Universal Google, tetapi tuan Web juga boleh mengambil kesempatan daripada pengurusan yang lebih besar manfaat reputasi. Satu strategi yang sama untuk laman web korporat yang cuba untuk menguruskan kehadiran mereka dalam talian adalah untuk membina profil korporat yang berwibawa di tapak media sosial seperti Del.icio.us, Digg, Magnolia, dan lain-lain untuk melibatkan pengguna di dalam ruang ini dan membantu halaman profil mereka peringkat yang lebih tinggi dalam keputusan carian Google untuk frasa kata kunci berjenama mereka. Satu lagi faedah utama media pemasaran sosial adalah bahawa ia memberikan setiap syarikat yang menyertai keupayaan untuk memantau apa yang sedang berkata tentang diri mereka dalam ruangan ini dan mengambil tindakan untuk menghentikan kempen negatif yang mana ianya bertujuan untuk mereka dalam talian.

Apakah media laman web sosial, seseorang itu perlu menggunakan untuk mendapat pendedahan yang ditambah dalam senarai Search Universal Google?

Terdapat pelbagai media sosial tapak boleh didapati dalam talian. Walau bagaimanapun, perkara-perkara berikut akan menangani ringkasan beberapa tapak yang paling berharga untuk menggunakan pemasaran media sosial.

Social Bookmarking:

Del.icio.us - Sosial media platform yang membolehkan pengguna Web menakrifkan sumber, iaitu, laman web dengan kata kunci yang akan dilihat oleh penonton dalam talian lain.

StumbleUpon - Sosial media platform yang membolehkan pengguna "saluran surfing" laman web dalam talian yang pengguna lain mengundi sebagai sumber popular dalam talian.

Video:
YouTube - Video memuat naik laman web dengan tab halaman yang menampilkan penilaian, kegemaran, lesu, tagging, dan mengulas.
VSocial - muat naik tapak Video menggunakan AJAX, tagging, penarafan, mengkaji semula, RSS feeds, dan kreatif lesen Commons.

Laman aggregator berita:

180 ° Berita - berita aggregator Online menawarkan pelbagai topik termasuk teknologi, sukan, hiburan, perniagaan, dunia, masyarakat, dan kesihatan.

Newsvine - pengumpul berita dalam talian yang membolehkan pengguna untuk mengundi atau diserahkan cerita.

Real Simple Syndication (RSS):

Syndic8 - Salah satu suapan terbesar direktori RSS talian.

Technorati - Indeks blog yang berasaskan tag dan pihak berkuasa seperti yang diukur oleh link masuk.

Dengan membuat segala bentuk kandungan multi-media yang sedia ada kepada pelbagai laman media sosial dalam talian, anda akan meningkatkan kemungkinan laman anda ditemui di Search results Universal Google apabila pengguna mencari Ungkapan kata kunci yang disasarkan anda. Selain daripada itu, medium pemasaran sosial ini membolehkan anda untuk menguruskan aktiviti-aktiviti pengurusan reputasi anda dengan memantau ruang media sosial di mana kandungan anda wujud. Akhir sekali, kebanyakan tapak hosting kandungan anda akan memberikan laman web anda yang hiper-link bagi pengguna untuk mencari kandungan anda yang lain, sekali gus membantu kedudukan kata kunci anda dalam hasil carian Google.

Walaupun Google tidak membuat perubahan untuk memaparkan hasil Cari hanya Universal, ia hanya menunggu masa sebelum mereka lakukan, dan kehidupan tuan-tuan web yg dpt dihitung dan SEO profesional di seluruh dunia akan memberi kesan. Untuk kekal di hadapan persaingan dan tidak dilanggar dari Google 10 kedudukan untuk frasa kata kunci yang disasarkan anda, adalah penting untuk menduduki jumlah terbesar "hartanah" dalam ruang media sosial. Mempunyai kehadiran dalam sfera media sosial yang lebih besar akan membenarkan laman web anda peluang berjuang ditemui di Google 10 Cari penyenaraian Sejagat untuk frasa kata kunci yang disasarkan anda.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers