Kriteria Yang Anda Perlukan Dalam Mencari Blog Hosting Yang Terbaik



Assalamualaikum W.B.T, dan salam sejahtera kepada pembaca setia blog iskandarX Society yang tercinta. Korang mesti sedia maklum bahawa, jika korang nak berbloging dengan selesa dan tanpa perlu disekat-sekat oleh sesetengah host adalah dengan memiliki hosting sendiri kan? So kali nie aku share ciri-cirinya dan macam mana korang nak pilih dan dibawah sekali artikel ini aku letakkan link untuk hosting yang terbaik bagi aku dan kawan-kawan aku pernah gunakan.


Mencari laman web blog terbaik hosting adalah sangat penting untuk mana-mana blogger kerana ia membuktikan untuk menjadi satu kelebihan untuk mereka. Anda perlu mempunyai jenis yang sempurna perkhidmatan hosting untuk blog anda kerana mereka akan menjadi tapak lalu lintas yang sangat tinggi kemudian dan seterusnya. Mempunyai laman web blog terbaik hosting sentiasa membuktikan bermanfaat untuk blogger lebih persaingan mereka. Pilihan anda majorly bergantung kepada bajet anda dan terdapat tiga jenis asas perkhidmatan hosting yang anda boleh memilih dari.


Jadi sentiasa cuba untuk memikirkan bajet anda supaya anda tahu apa sebenarnya yang anda mampu. Juga, anda perlu tahu apa yang anda mahu untuk membina mulanya dan menetapkan matlamat tertentu untuk diri sendiri kerana anda mungkin mampu pakej kualiti yang lebih rendah pada permulaan. Walau bagaimanapun, sebaik sahaja laman web anda membesar, anda akan dapat meluangkan lanjut mengenai hosting untuk blog anda.


Satu perkara penting untuk mencari dalam hosting laman adalah bahawa mereka harus menyediakan anda dengan platform yang sempurna untuk blog anda. , Anda memerlukan ini untuk menyesuaikan fungsi dan lihat blog anda. WordPress adalah pilihan yang benar-benar baik dalam hal ini kerana ia menyediakan platform yang sempurna untuk blog anda. Platform adalah sangat penting untuk blogging kuat dan sentiasa harus berkongsi pos anda di rangkaian sosial. Jadi pastikan pakej hosting yang anda pilih menawarkan kebolehan menggunakan Wordpress sebagai platform anda.


Anda harus sentiasa menetapkan kriteria untuk memilih blog yang terbaik laman web hosting. Pertama sekali, cuba untuk melihat ulasan pelanggan sebenar untuk syarikat yang tertentu untuk mengetahui berapa baik hosting mereka dan perkhidmatan yang mereka sediakan. Jika syarikat tidak mempunyai sebarang ulasan yang dipaparkan di luar sana tentang mereka maka anda tidak seharusnya benar-benar mempertimbangkan untuk memilih bahawa. Selepas anda telah memilih syarikat, anda boleh membuat perbandingan antara pilihan utama anda.


Anda juga boleh melihat pakej yang anda ingin pergi dan bandingkan ini untuk memilih yang terbaik untuk diri sendiri. Anda tidak akan dikehendaki untuk melakukan ini jika anda perlu hanya dikongsi hosting. Pada mulanya, anda boleh berharap untuk mendapatkan pengunjung yang sedikit tetapi anda tidak benar-benar boleh meramal apa yang masa depan. Dalam perintah untuk blog anda untuk berjaya, anda perlu beralih kepada dedikasi atau VPS hosting berkongsi hosting tidak mengendalikan lalu lintas yang agak besar.


Walaupun anda baru kepada konsep blogging, anda masih boleh belajar mengenai platform blog dalam masa seminggu. Oleh itu ia tidak sukar jika anda bersedia untuk mengambil masa dan belajar semua ini. Sebuah blog yang berjaya bergantung kepada hosting yang baik dan jika anda mendapati sebuah syarikat yang benar-benar baik, laman web anda akan berkembang pesat. Jadi sangat berhati-hati ketika memilih syarikat hosting anda, mengambil sedikit masa dan pergi alih ulasan pelanggan. Anda boleh menyemak ExabytesHostMonster, HostGator ataupun BlueHost kerana mereka dianggap sebagai blog hosting syarikat. Walaupun terdapat syarikat-syarikat lain yang anda boleh mencari, ketiga-tiga harus menjadi pilihan utama anda.


Dibawah ini adalah hosting pilihan aku, jika korang nak cuba servis ini sila klik banner dibawah ini:




Kriteria Yang Anda Perlukan Dalam Mencari Blog Hosting Yang Terbaik

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers