Mengulas Blog - Adakah Dengan Usaha Ini Membuahkan Hasil?




Ini telah menjadi topik bualan yang lapuk. Adakah dengan mengulas blog atau blog comment adalah kaedah yang berkesan untuk perolehi backlink atau tidak? Kebenaran diberitahu, terdapat banyak sisi untuk hujah ini, walau bagaimanapun, saya akan meletakkan sebagai tumpul yang mungkin untuk dilihat oleh semua di sini. Ya, ia adalah satu kaedah yang sangat berharga bangunan backlink, dan saya akan menjelaskan kepada anda mengapa hanya dalam beberapa saat.






Pertama, saya akan bercakap mengenai yang mempunyai struktur cari backlink semula jadi. Apa yang saya maksudkan dengan ini, mempunyai struktur backlink yang menyerupai dengan tepat apa yang berlaku dalam alam semula jadi. Pasukan di sebalik Google sangat baik mencari kaedah Pakar SEO gunakan untuk kedudukan tapak mereka, jadi secara semula jadi, seseorang akan menganggap bahawa jika Google mendapat idea bahawa kaedah yang besar generasi backlink pada masa itu ialah pemasaran artikel, maka mereka adalah lebih daripada berkemungkinan akan berakhir dengan mendiskaunkan nilai pautan ini entah bagaimana, jika laman web adalah kedudukan semata-mata berdasarkan kepada orang-orang backlinks sahaja.

Walau bagaimanapun, pelbagai jenis backlink dalam struktur backlink anda sentiasa akan kelihatan cantik di mata Google, kerana ia kelihatan semula jadi. Untuk menggunakan contoh, mari kita mengatakan bahawa lokasi (a) mempunyai 400 backlinks yang berasal dari direktori artikel, dan lokasi (b) mempunyai 400 backlinks, dalam kuantiti yang sama dari direktori artikel, komen blog, forum posts, direktori RSS, dan sebagainya dan sebagainya. Yang mana satu kelihatan lebih semula jadi?

Sekarang, kembali ke blog yang mengulas perdebatan. Saya melihat ia sebagai posts forum banyak webmaster seperti yang saya boleh harapkan, yang blog mengulas sangat tidak berkesan. Mari saya mulakan perkenalan dengan perlahan-lahan seperti yang saya boleh. Jika anda telah diberitahu bahawa blog mengulas adalah satu kaedah yang mengagumkan generasi backlink PageRank tinggi, maka anda telah ditipu. Walau bagaimanapun, jika anda sudah mempunyai koleksi mantap backlinks, dengan menambah beberapa komen blog di sana sini, anda pasti akan mencapai keputusan, kerana ini kelihatan agak semula jadi ke Google.

Sekarang, kita akan pergi lebih jauh ke dalam perdebatan, dan bercakap tentang nilai tidak mengikuti dan tidak mengikuti pautan. Sekali lagi, banyak webmaster menanggung semua terlalu mudah bahawa pautan balik hanya nilai melakukan backlinks ikuti. Mereka tidak boleh lebih tidak betul. Pasti, tidak mengikuti backlink akan lulus pangkat halaman, tetapi itu semua. Apakah PageRank yang tinggi jika Google akan melihat laman web anda kerana hanya mempunyai tidak mengikuti pautan balik?

Amalan terbaik di sini dalam segala hal adalah untuk semata-mata lupa tentang PageRank, dan lengkap dan benar-benar melupakan hanya menumpukan pada peluang link yang link crawlable. Idea di sini adalah untuk mendapatkan kombinasi kedua-dua jenis link, seperti lagi, ini muncul sebagai sangat semula jadi ke Google. Ini adalah mengapa selalu, webmaster mengadu mengenai kaedah ini tidak berkesan, kerana mereka hanya mengejar backlinks followable, dan tapak mereka sama ada menampar oleh Google atau de-diindeks, apabila Google memeriksa struktur backlink untuk laman web itu, ia boleh lihat ialah 500 pautan dari komen blog yang semua dari blog followable yang mempunyai PageRank 4 dan ke atas. Bermula untuk mendapatkan drift saya?

Jadi, jika kita melihat kembali kepada soalan pembukaan, sama ada atau tidak blog mengulas adalah benar-benar berbaloi masa anda, jawapannya adalah ya. Ini kerana sebahagian daripada mana-mana kempen bangunan SEO atau link, kepelbagaian struktur pautan sentiasa suatu bahagian yang penting untuk menjalar anda sehingga kedudukan enjin carian, dan hanya selagi anda memilih pelbagai sumber link, anda akan muncul semula jadi ke Google apabila mereka bertaraf laman web dalam indeks mereka. Pasti, anda pasti boleh menggantikan blog mengulas dengan kaedah lain, seperti posting forum atau blog walaupun tetamu, bagaimanapun, dengan ini adalah satu kaedah yang mudah, menyeronokkan, dan cepat generasi backlinks, pastinya adalah salah satu kaedah yang paling praktikal.

Adakah anda bersedia untuk mengetahui lebih lanjut mengenai kaedah SEO yang direka untuk kedudukan anda # 1? Klik Disini.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers