Tahukah kita bahawa semua pemimpin besar negara islam memberi tongkat

Tahukah kita bahawa semua pemimpin besar negara islam memberi tongkat kepada jemaah dajjal seperti Amerika dan Israel??

Pemimpin dunia Arab tidak berani menyuarakan sebarang bantahan atau tindakan yg berguna kepada kebajikan negara Palestin.
Ini semua berlaku kerana mereka hanya mementingkan kekayaan keluarga mereka tanpa melihat kesussahan saudara Islam yg lain.Inilah penyakit WAHAN yg disebut oleh Rasullullah Saw dlm sebuah hadis.

Pertubuhan Persidangan Islam seperti OIC hanya satu pertubuhan yang tidak relevan dan perlu dibuang didalam Tong Sampah!!..kerana apa yang dilakukan dipersidangan OIC hanya lah bercakap kosong,melengahkan lengahkan apa apa tindakan Dan sering kali mereka tidak dapat bersepakat untuk melakukan apa pun terhadap permasalahan dunia Islam terutamanya mengenai Palestin.

Saya bukan berdendam dengan mana mana pemimpin hingga saya terpaksa membuka pekung mereka..tetapi nasihat saya adalah anda tidak akan beruntung bekerjasama dengan Iblis kerana dia hanya akan mengheret kamu ke neraka Jahanam..Dan Allah SWT pula Adalah maha Pengampun lagi maha penyayang..pulang la kejalan yang benar selagi masih ada peluang wahai pemimpin Islam..walaupun anda mungkin akan dibunuh seperti pemimpin yang lain tetapi dengan Izin Allah anda akan diampuninya..

"Dan orang2 kafir,setengahnya menjadi penyokong dan pembela bagi setengah yang lain.Jika kamu(wahai umat islam) tidak menjalankan(dasar bantu membantu sesama sendri yang diperintahkan oleh Allah) itu,nescaya akan berlakunya fitnah(kekacauan) dimuka bumi dan kerosakkan yang besar"
Al Anfaal 8:73

Tahukah kita bahawa semua pemimpin besar negara islam memberi tongkat kepada jemaah dajjal seperti Amerika dan Israel??

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers