Ramadhan 1436 Hari Kelima

Ramadhan 1436 Hari Kelima

Ramadhan 1436 Hari Kelima ok hari nie nampaknya macam tak berapa ada ganguan connection oleh #streamyx so is nak update blog bebanyak.

Is pernah cakap kan yang is buat bisnes online baru kan? Sungguhpun begitu, bisness online yang is buat nie tetap kena pair atau kena buat bersama dengan kerja2 yang lain sebab ianya memerlukan maintenance yang tinggi khususnya elektrik.

Ya memang guna elektrik banyak tapi jangan risau tetap dikendalikan secara automatik selepas di setup sepenuhnya. Pulangan nya pulak bukan dalam masa singkat sebab bisnes ini walaupun dah digunakan meluas tapi process dan fasa nya masa di tahap awal lagi dan kita semua masih boleh cuba bisness ini.

is akan update kan progress2 yang telah is jalankan tapi sekarang is masih di process odering barang device dari Aliexpress. Biasalah barangan dari Aliexpress.com muah, jimat, dan shipping nya pulak percuma. Kalau barang yang urgent maybe dia hantar pakai courier berbayar tp tetap jimat berbanding is shopping kat Amazon dan Rakuten.

Bab penggunaan elektrik yang tinggi nie is samai mengkaji untuk membuat genarator hard magnetic yang run fueless. Setakat ni engeneer dari Pakistan dah berjaya buat generator elektrik tanpa bahan bakar mahupun air atau tiupan angin nie.

Try tengok video di bawah nie memang menarik:





Is dalam process gak menghubungi engineer nie, almaklumlah memang susah nak hubung sebab faktor keselamatan nya sebab mencipta barangan terlarang yang diharamkan oleh sang monopoli Tenaga Elektrik seluruh dunia.

Kalau is dah berjaya ada teknologi nie is akan bagi tau korang balik, memang menjimatkan kos hampir setengah dari maintenance is dalam masa 1 bulan.

Oklah merepek apa ntah is ni kan? nak wat camna is suka merepek korang suka baca is merepek hahahaha jom gelak sikit baru best dan ceria puasa korang pada hari ini kan?

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers