Bagaimana apabila Manusia ini bukan Manusia?

Bagaimana apabila Manusia ini bukan Manusia? Maksud is kita bukan lah makhluk utama mahupun khalifah tapi sebaliknya, apa akan jadi?


1. Manusia suka tebang pokok suka-suka hati so cuba bayangkan manusia ini pokok dan pokok adalah manusia dan pokok sedang tebang manusia pakai chainsaw??

 2. Ooohh suka petik bunga dan rosakkan pokok bunga ya? try jadi bunga pulak then bunga pulak petik dam rosakkan kita??


 3. Cuba bayangkan tikus menjadi manusia dan manusia menjadi tetikus?? Korang suka hentak2 tetikus korang tak?? Jaga-jaga.

 4. Yang nie tak leh blah nie, hehehe amacam pulak kalau manusia itu hantu, dan hantu itu manusia, manusia nie memang menyeramkan even hantu pun takut bila baca kisah manusia, walaupun tak terbalik sekalipun.

 5. Berkecai habis kepala bila kena tiup jika manusia nie adalah sejenis benih lalang.


6 Yang nie dah macam cerita scary movie dah nie. Manusia itu rokok dan rokok itu manusia, rokok isap manusia.
.

7. Manusia itu bunga macam tadi is cakap, bunga itu manusia so bunga ambik kita dan cabut2 kan kaki dan tangan untuk mengira kelopak nasib bila bercinta.



8. Memang pelik lah kalau manusia ini bukan manusia sebab arnab akan  bermain bayang2nya untuk menyerupai tangan manusia daripada manusia bermain bayang2 tangan untuk menyerupai arnab.



9. Terblik atau tidak manusia memangada yang kategori buaya darat.


10. Heheha manusia itu salji pulak dah, so bila musim manusia salji2 nie akan bermain diluar untuk membentukkan "Manusia"


11. Memang ada sesetengah perangai manusia nie teruk lagi daripada binatang so kalau lah manusia nie binatang dan binatang itu manusia mesti dorang hujung2 minggu atau sekalai sekala akan melawat kit kat zoo... Hahahahaaa


Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers