Bagaimana Korang Boleh Meningkatkan Trafik Blog Dengan Cepat


How You Can Increase Blog Traffic Fast, Bagaimana Korang Boleh Meningkatkan Trafik Blog Dengan Cepat, increase blog traffic, blog traffic,blog traffic fast, increase blog,traffic fast, guest post, per month


Jadi, anda memulakan tapak baru dan harapan untuk belajar bagaimana anda boleh meningkatkan trafik blog cepat? Sertai kelab ini! Terdapat beribu-ribu blogger baru memberi pukulan setiap hari, jadi persaingan adalah sengit. Tetapi, jika anda belajar bagaimana untuk menunggang gelombang pendatang baru anda boleh mendapati diri anda berjaya dalam masa yang singkat semua.

Jangan terkejut jika ini tidak masuk akal kepada anda agak lagi. Blogger paling berjaya tidak memahami bagaimana mereka boleh meletakkan persaingan mereka untuk bekerja dalam mempromosikan blog mereka. Panduan ini akan mengajar anda bagaimana untuk melakukannya dalam fesyen yang beretika dan adil. Itu betul! Anda tidak perlu berasa bersalah mengenai yang berjaya.

Mencari Bloggers lain dalam Niche Anda
Langkah pertama anda perlu melawat Technorati.com. Carian untuk niche anda, dan kemudian menyusun keputusan berdasarkan kuasa rendah. Senarai ini akan menyediakan anda dengan sekurang-kurangnya sedozen blog yang memberi tumpuan kepada topik anda, dan kebanyakan mereka tidak akan terlalu mengesankan.

Selepas itu, hop ke carian blog Google dan melakukan perkara yang sama. Sila lihat baik melalui semua blog anda mencari dan mengasingkan orang-orang yang seolah-olah mempunyai sentiasa dikemaskini jawatan tetapi sedikit interaksi sosial. Mereka mungkin tidak kelihatan terlalu berharga pada mulanya, dan mereka tidak mungkin kelihatan seperti mereka boleh memberikan anda banyak membantu.

Dengan itu yang berkata, blog ini masih membawa masuk pelawat baru ke atas mereka sendiri. Sebaik sahaja anda mempunyai senarai ini, mengkaji semua laman web, membuat beberapa komen, dan akhirnya menghantar e-mel yang anggul topik untuk pos tetamu.

Jika anda bernasib baik, anda akan dapat untuk mendapatkan peluang untuk berbuat demikian pada beberapa tempat. Semua komen dan jawatan dan terkumpul akan memandu trafik daripada laman anda sendiri. Anda juga akan mendapatkan beberapa pautan yang berharga, yang akan membantu meningkatkan kedudukan anda dalam SERPs.

Penulisan Posts tetamu Memaksa
Sebaik sahaja anda mendarat peluang anda untuk menulis pos tetamu yang anda perlukan untuk memukul ia keluar dari taman. Anda mahu menjadi seorang penulis berulang beberapa blog jika boleh. Ini akan membantu untuk corong trafik baru ke laman web anda secara tetap, meningkatkan pendedahan anda (dan peluang blog tetamu), dan membina asas yang kukuh SEO organik.

Jangan hanya menghadkan diri anda ke blog khusus dalam niche anda. Fikirkan blog yang sama atau berkongsi pembaca yang serupa. Sebagai contoh, jika anda memiliki sebuah laman web mengenai model kereta api, anda mungkin mahu menulis pos tetamu di tapak yang memberi tumpuan kepada membina diorama mengesankan. Percaya atau tidak, keputusan carian Google blog menunjukkan 235,000 posting blog mengenai topik ini - jadi ia pergi tanpa mengatakan bahawa anda boleh menggunakan taktik ini tidak kira apa niche anda masuk

Membina List Penerbit
Jika anda melakukan kerja yang baik ini, anda boleh mempunyai senarai 20 atau lebih penerbit dalam bulan pertama. Mereka semua akan makan trafik baru ke laman web anda pada kadar yang berbeza. Mengandaikan bahawa setiap blog menghantar kira-kira 10 pengunjung baru ke laman web anda sebulan, anda akan mempunyai sekurang-kurangnya 200 pembaca sebulan dari bulan pertama anda bintang kempen ini.

Memandangkan hakikat bahawa ia mengambil kebanyakan blog sekurang-kurangnya 6 hingga 12 bulan sehingga mereka mempunyai apa-apa aliran tetap pengunjung baru, ini adalah sangat cepat dan sangat mengesankan. Jika anda menyimpan ia pada kadar ini, anda akan mempunyai lebih daripada 2,400 pengunjung baru setiap bulan hanya dari sumber tetamu anda posting.

Apabila anda menggabungkan bahawa dengan trafik baru anda akan menjana dari SEO organik jawatan-jawatan ini menyediakan laman web anda perlu mempunyai sekurang-kurangnya 3,000-5,000 pelawat baru sebulan.

Sudah tentu, ini tidak adalah sangat berskala. Anda tidak boleh menyimpan menambah sumber baru untuk senarai penerbit anda setiap bulan. Sebagai masa berlalu, anda boleh menggugurkan beberapa laman web dan memberi tumpuan kepada mendapatkan yang baru. Pautan yang mereka hantar ke laman web anda akan berada di sana selama-lamanya. Anda tidak perlu untuk terus bekerja pada mereka.

Dengan menambah sekurang-kurangnya 20 posts tetamu baru untuk senjata anda setiap bulan anda boleh berakhir dengan jumlah trafik yang serius dalam masa yang singkat semua. Outsource penulisan tetamu pos dan anda boleh mengambil ia ke tahap yang lain, sepenuhnya.

Comments


Recent Posts Widget



Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

Followers